مهمان نمایشگاه دست دوزهای یلدایی شوید

به گزارش آی تی گپ، نگارخانه فرهنگ سرای معرفت به مدت یک هفته میزبان دست دوزهای پارچه ای بانوی کارآفرین و هنرمند پری رستمی است.

مهمان نمایشگاه دست دوزهای یلدایی شوید

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه دست دوزهای پارچه ای سنتی و محلی با موضوع عروسک ها و فضای سنتی خانواده های ایرانی در شب یلدا از 22 تا 30 آذرماه از ساعت 8 تا 18 در نگارخانه معرفت دایر است.

در این نمایشگاه آثار کارآفرین نمونه، پری رستمی، شامل عروسک های پارچه ای برگرفته از شخصیت های اقوام ایرانی و فضاسازی سنتی خانواده های ایرانی به خصوص در شب یلدا به نمایش گذاشته می گردد.

پری رستمی کارشناس مددکاری خانواده است و این ایده خلاقانه را با بهره گیری از پارچه ها و وسایل دورریز باهدف زنده نگه داشتن سنت های ایرانی، آشنایی نسل نو با فضای سنتی خانواده های ایرانی، بهره مندی از عروسک ها در فراوری ایده برای بازی و قصه گویی و استفاده بهینه از دورریز پارچه و چوب به اجرا درآورده است.

پری رستمی در کنار برپایی نمایشگاه دست دوزهای یلدایی، کارگاه هنری ساخت عروسک همراه با قصه گویی و تعمیر عروسک های قدیمی را نیز برگزار می نماید.

علاقه مندان برای بازدید می توانند در تاریخ یادشده به نگارخانه فرهنگ سرای معرفت، واقع در بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت، مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44301444 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2276

به "مهمان نمایشگاه دست دوزهای یلدایی شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمان نمایشگاه دست دوزهای یلدایی شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید