مقررات مزاحم در راستا تسهیل فعالیت بخش خصوصی، شناسایی شوند

به گزارش آی تی گپ، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار گیلان با اشاره به پیشگامی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان طی سال گذشته در ارائه پیشنهادات اثرگذار به سطح ملی به ویژه تنقیح قوانین گفت که لازمست مقررات مزاحم در راستا تسهیل فعالیت بخش خصوصی و تجارت، شناسایی و معرفی شوند.

مقررات مزاحم در راستا تسهیل فعالیت بخش خصوصی، شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از رشت ارسلان زارع در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان فراوری؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره و اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت های بالای گیلان در بخش فراوری، دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون موظف به همکاری و همراهی مضاعف و استمرار این نگاه هستند.

وی با اشاره به شرایط معیشتی و مالی و دشواری های ناشی از تحریم های غیر قانونی و شیوع کرونا اظهار داشت: بخش کشاورزی به ویژه در امسال به واسطه خشکسالی و بخش گردشگری براساس مسائل ناشی از همه گیری بیماری کووید 19 تحت فشار هستند که باید حمایت شوند.

وی همچنین به پیشگامی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان طی سال گذشته در ارائه پیشنهادات اثرگذار به سطح ملی به ویژه تنقیح قوانین و بخشنامه ها به وسیله دولت و مجلس اشاره نمود و گفت: آن دسته از دستگاه های اجرایی که بیشترین مراجعات مردمی و فعالان بخش خصوصی را دارند، با نگاه کارشناسانه نسبت به شناسایی و معرفی مقررات مزاحم و مداخله گر اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1770

به "مقررات مزاحم در راستا تسهیل فعالیت بخش خصوصی، شناسایی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقررات مزاحم در راستا تسهیل فعالیت بخش خصوصی، شناسایی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید