مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

به گزارش آی تی گپ، مسیرهای این منطقه برخلاف مسیر قبلی، آسان و خانوادگی هستند. طبیعت در اینجا مهربان و آرام است و یکی از برترین مکان ها برای فرار از شهر و شلوغی هایش محسوب می گردد.

مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

اگر در تابستان قصد سفر به شهر تورنتو در کانادا را دارید طبیعت گردی در این پارک را از دست ندهید. اسکاربرو بلافز برای گردشگرانی که در تابستان به این منطقه می آیند بسیار محبوب است آن هم به خاطر منظره ها بسیار خوبی که از دریاچه اونتاریو و دیواره های صخره ای این منطقه دارد.

پله های نه چندان معروف 99 تایی (99 Steps) به وسیله ورودی دومی که ذکر شد قرار گرفته است و با 99 پله ای که دارد، ورزش خوبی برای بالا رفتن از شیب این کوه محسوب می گردد.

های پارک بزرگ ترین و معروف ترین پارک های عمومی برای طبیعت گردی در تورنتو می باشد و جایی است که دوست داران طبیعت را همواره به خود جذب می نماید. بعلاوه مسیرهای متنوع این پارک هم برای همه نوع فردی مناسب است. در داخل پارک یک باغ وحش، باغ های تزیین شده، کافه، زمین های بازی و … را می توانید ببیند. در بهار می توانید درختان گیلاس ژاپنی را در اینجا ببینید که شکوفه زده اند و فضای بی نظیری را به نمایش می گذارند.

منبع مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1937

به "مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید