معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پوکت

به گزارش آی تی گپ، هتل ایبیس پوکت ibis Phuket Patong

این هتل 3 ستاره در یک خلیج آرام قرار گرفته است و تنها تا ساحل پاتونگ 5 دقیقه پیاده روی دارد. یعنی حدود 500 متر فاصله دارد. هتل ایبیس پوکت ibis Phuket Patong، در بخش ساکت تر پاتونگ، واقع شده است و با 10 دقیقه رانندگی به جاده بانگلا می رسید. در ادامه خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل ایبیس پوکت پاتونگ را تا دیدنی های پوکت با جزئیات شرح می دهیم. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ایبیس پوکت را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

خدمات رفاهی هتل ایبیس پوکت

در این هتل، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها و در تمام فضاهای هتل در دسترستان است. نظافت اتاق ها هر روز انجام می گردد. خدمات نظافتی مانند خشکشویی، اتوشویی و شستشو با پرداخت هزینه جداگانه در اختیارتان قرار می گیرد و میز پذیرش، به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود.

امکانات ویژه برای مهمانان کم توان و ناتوان مانند ویلپچر فراهم شده است. محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، باربر، نگهبانی برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. از میز راهنمای گردشگری، بلیط ورود به جاذبه های گردشگری پوکت به همراه سفرهای یه روزه در اطراف و جزایر پوکت را درخواست دهید. حیوانات خانگی خود را می توانید به این هتل بیاورید.

پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، واقع شده است که برای استفاده از آن احتیاج به رزرو ندارید. پارکینگ دارای نگهبانی هتل، هم موجود است ضمناً ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه رایگان در اختیارتان قرار می گیرد و خدمات حمل و نقل مانند تاکسی رایگان خواهد بود.

کارکنان هتل به زبان تایلندی، روسی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل ایبیس پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

همچنین اگر برای سفر های کاری به پوکت سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس و فتوکپی هتل، به همراه مرکز تجاری و اتاق های ملاقات با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. اتاق هایی برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است با این حال تهویه مطبوع در هتل صورت می گیرد.

امکانات تفریحی

رستوران تایلندی تحت تاثیر سبک تاپاس Tapas طراحی شده است. برای یک وعده غذایی، هر ترکیبی را که دوست دارید انتخاب کنید. برای نوشیدنی هم می توانید هر نوشیدنی خنکی که خواستید سفارش دهید. میوه، بطری های آب معدنی و غذای بچه ها با پرداخت کمی هزینه اضافه برایتان مهیا می گردد.

با استخر شنای بزرگ هتل در طول روز خود را سرگرم کنید واگر با خانواده سفر می کنید، بچه هاتان می توانند در استخر مخصوص به خودشان شنا نمایند. دوچرخه از هتل کرایه کنید و برای دیدن محله های پوکت رکاب بزنید و یا با ماشین کرایه ای به سفرهای طولانی تر بروید.

در تراس آفتابگیر هتل ایبیس پوکت دراز بکشید و استراحت کنید. زندگی شبانه پاتونگ در چند دقیقه ای شما است در حالی که بازار های خرید را به راحتی می توانید در اطرافتان پیدا کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل، با سبکی مدرن و با کلاس طراحی شده اند. هر 260 اتاق مهمان، با امکانات گسترده ای مانند تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون صفحه تخت پلاسما، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، آب معدنی رایگان، صندوق امانات، تلفن و پرده های ضخیم تجهیز شده اند. فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است.

برخی از اتاق ها به هم مرتبط بوده و همگی دسترسی به اینترنت وای فای دارند. دوش و سشوار، در حمام ها برای شما راحتی را به ارمغان می آورد. برای رزرو اتاق در هتل ایبیس پوکت، و یا برای دیدن عکس های بیشتری از آن، سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل ایبیس پوکت

  • اتاق خانوادگی: با مساحت 25 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره به همراه یک تخت سفری دارد.
  • اتاق دوقلوی استاندارد: با مساحت 19 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق استاندارد دابل: با مساحت 19 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • دابل استاندارد: که یک دوش و تراس دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر پوکت

  • فاصله تا ترمینال شماره 2 اتوبوسی پوکت: 10.8 کیلومتر است که اگر با تاکسی به این ایستگاه می روید حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا جاده بانگلا: 1 کیلومتر است که می توانید پیاده 8 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 3 دقیقه طول می کشد. این خیابان پر از باشگاه و رستوران می باشد.
  • فاصله تا ساحل پاتونگ: 1.1 کیلومتر است که می توانید پیاده 5 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ساحل کارون: 5.9 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 18 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا پارادایز کامپلکس پاتونگ: 0.8 کیلومتر است که می توانید پیاده 11 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 12 دقیقه طول می کشد. این محل مرکز آکواریوم و سونا پاتونگ است.
  • فاصله تا ورزشگاه بوکس پاتونگ: 0.8 کیلومتر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 8 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: 1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 2 دقیقه و پیاده 5 دقیقه تا این مرکز خرید در راه خواهید بود.
  • فاصله تا بازار او تی او پی: 1.6 کیلومتر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 8 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز تفریحی گو-کارت اسپیدوی: 3.4 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 9 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز تفریحی پوکت فانتاسی: 6.2 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 17 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا خانه چینپراچا: 9.4 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 26 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا تایگر موی تای و کمپ آموزشی ام ام ای : 7 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 27 دقیقه طول می کشد. بعد از دیدن این محل می توانید به دیدن باغ وحش پوکت که در نزدیکی این محل واقع شده است بروید.
  • فاصله تا جنگل فیل: 3.4 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 15 دقیقه طول می کشد. در این جنگل می توانید فیل سواری کنید.
  • فاصله تا پارک مینی گلف دینو: 8.2 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 25 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی پوکت: 22.8 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کرابی: 77.9 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 3 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ایبیس پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، 83150، پوکت، ناحیه کاتو، خیابان 10 چالرمفراکیات

10 Chalermphrakiat Road, Kathu District, Phuket, 83150, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 378

به "معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره ایبیس در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید