معرفی ظرفیت های ویژه پژوهشی دانشگاه پیغام نور در اولویت قرار گیرد

به گزارش آی تی گپ، رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: دانشگاه پیغام نور دارای ظرفیت های ویژه ای در عرصه های پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاه هاست که متاسفانه آن طور که شایسته است، معرفی نشده است.

معرفی ظرفیت های ویژه پژوهشی دانشگاه پیغام نور در اولویت قرار گیرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم تقی زاده با عنوان اینکه دانشگاه پیغام نور دارای ظرفیت های ویژه ای در عرصه های پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاه هاست که متاسفانه آن طور که شایسته است، معرفی نشده، گفت: دانشگاه پیغام نور آمادگی دارد امکان استفاده از این ظرفیت های تحقیقاتی و پژوهشی را برای محققان و پژوهشگران را فراهم آورده و با مشارکت در طرح های پژوهشی مشترک، نقشی موثر در ارتقای سطح علمی و پژوهشی کشور بردارد.

رئیس دانشگاه پیغام نور در آیین نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان برتر این دانشگاه که امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، اضافه نمود: توسعه تعامل با بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاران و تجاری سازی محصولات علمی اساتید و دانشجویان این دانشگاه که به علت عدم حمایت اقتصادی، به مرحله فراوری انبوه نرسیده است، می تواند گامی سازنده برای تبدیل علم به ثروت و حمایت از ایده های نوآورانه نسل جوان کشور باشد.

وی بر لزوم توسعه همکاری های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک با دیگر دانشگاه ها و ارگان ها تاکید نمود و گفت: انجام فعالیت های پژوهشی مشترک علاوه بر اینکه به دانشگاه در کسب درآمدهای اختصاصی و بهبود شرایط علمی اساتید و دانشجویان یاری می نماید، نقشی بسیار موثر نیز در ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه ونهایتا کشور در سطح ملی و بین المللی خواهد شد.

دکتر تقی زاده حرکت به سوی دانشگاه تحول آفرین را بسیار ضروری خواند و گفت: پژوهش برترین راه برای دستیابی به اهداف و ایفای نقش در راستای ماموریت ها و وظایف محوله به دانشگاه است.

وی در سرانجام ضمن تقدیر از تمامی پژوهشگران و فعالان این عرصه، گفت: دانشگاه پیغام نور همان طور که در زمینه آموزش از دور بسیار پیروز عمل نموده است، می تواند بسترساز پژوهش از دور در عرصه های دانشگاهی باشد و امکانات تحقیقاتی را برای اساتید، کارکنان، انجمن های علمی دانشجویی و دیگر علاقه مندان به فعالیت های پژوهشی فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2050

به "معرفی ظرفیت های ویژه پژوهشی دانشگاه پیغام نور در اولویت قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های ویژه پژوهشی دانشگاه پیغام نور در اولویت قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید