مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

به گزارش آی تی گپ، هیجان خرید از پاساژ بزرگ ترمینال 21 بانکوک

مرکز خرید موسوم به ترمینال 21 بانکوک در حقیقت رویای سفر به دورتا دور دنیا را در مرکز شهر بانکوک امکان پذیر نموده و توانسته است با قرار دادن نمادها و ویژگی های شهرهای مختلف دنیا زیر یک سقف؛ فضایی ایده آل و متفاوت رقم بزند. در این مرکز خرید منحصر به فرد شما می توانید تجربه همزمان خرید در بازارهای پیچ در پیچ توکیو، پرسه زدن در خیابان کارنبی Carnaby لندن، چانه زدن در بازار زوک zouk استانبول یا خرید یک غذای خاص در بازار ماهیگیران وارفین Wharf در سانفرانسیسکو را داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این مرکز خرید بزنیم.

مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بخشی از این ساختمان به عنوان گراند سنتر پوینت سوخومیت Grande Centre Point سوخومویت، دارای نمایی از فلز و شیشه منحنی است که مانند یک فرودگاه مدرن متعلق به قرن بیست و یکم طراحی شده و این طراحی تا زمان ورود افراد به بخش داخلی ساختمان ادامه دارد. در داخل این مجموعه؛ نشانه های متعلق به شهرهای مختلف شما را به سمت پله های برقی متعدد و شبکه ای از مسیرهای مختلف راهنمائی می نماید که در این بخش نیز کوشش شده تا فضایی شبیه به فرودگاه و تابلوهای راهنمای پرواز طراحی گردد. این موضوع در لباس مسوولان بخش اطلاعات و دیگر خدمه این مرکز خرید نیز دیده می گردد که به شکل لباس میهمانداران خطوط هوایی طراحی شده اند. این موارد از جمله بخش های منحصر به فرد مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک محسوب می شوند.

مرکز خریدی با شیوه های مختلف زندگی و شاخصه های مجزا

در مرکز خرید ترمینال 21 ، بیش از 600 فروشگاه؛ مجموعه سینمایی؛ سوپرمارکت و یک فود کورت که در آن انواع غذاهای تایلندی و بین المللی ارائه می شوند، وجود دارد. در طبقه زیرزمین یا (LG) یک بخش مشابه منطقه کارائیب طراحی شده و شما می توانید در آن غذا های مختلفی را تهیه و از دست فروشان متعددی که انواع کالا ها از حمله مواد غذایی تا کتاب را عرضه می نمایند؛ خرید کنید. اگر از این بخش به یاری پله های برقی به طبقه همکف بروید، وارد فضایی کاملا مشابه شهر روم شده و در این بخش نمایندگی انواع برندهای مشهور مانند Kipling, Fox, CC:OO, Nike, Jaspal, Adidas, Levis و … را مشاهده خواهید کرد. نمونه شهر پاریس در طبقه M قرار گرفته و شما می توانید از نمایندگی مهمترین فروشگاه های طراحی مد در عرصه پوشاک موجود در این شهر خرید کنید. البته علاوه بر بخش های ویژه، در طبقات اول تا سوم این مرکز خرید غرفه های فروشندگان محلی تایلند و برندهای محلی نیز وجود دارد.

علاقه مندان به شهر توکیو و صنعت مد لباس های زنانه نیز می توانند به طبقه اول ، بخش توکیو رفته و پیشنهاد ما برای یافتن لباس های شیک و مجلسی مردانه نیز، بخش شبیه سازی شده لندن در طبقه دوم این مرکز خرید است. فروشگاه های شهر زیبای استانبول در طبقه سوم قرار داشته و می توان در آن هدایای مختلفی مانند جواهرات، لباس، اسباب بازی، محصولات آرایش و بهداشتی و دکوراسیون منزل را تهیه کرد. در این طبقه همچنین شما با مراجعه به بخش مربوط به منطقه زوک شهر استانبول، علاوه بر تجربه قرار دریافت در یک فضای متعلق به خاور میانه، امکان خرید انواع محصولات الکترونیکی روز جهان را خواهید داشت.

میعادگاه عاشقان غذا و خوراکی

یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های این مرکز خرید، طبقات چهارم و پنجم آن است که بر اساس مدل شهر سانفرانسیسکو طراحی شده و در آن بیش از 50 رستوران و کافه مختلف برای ارائه خدمات به مشتریان با یکدیگر رقابت می نمایند. در این طبقات انواع رستوران های زنجیره مشهور جهان در کنار سایر رستوران های موجود در زیر یک سقف قرار گرفته اند که از جمله مشهورترین رستوران های آن می توان به Pepper Lunch, MK, Chabuton, Dory Seafood Bistro, Secret Recipe, Tohkai Yakiniku, Tony Romas, Fuji, Ootoya, The Canton House, Baanying Café و Swensen اشاره نمود. البته اگر شما از این رستوران ها خوشتان نیامده و دوست دارید در فضایی مانند فود کورت غذا بخورید به طبقه آخر یا به عبارتی لنگرگاه 21 مراجعه نموده و از خدمات بهترین فود کورت شهر بانکوک از نظر کیفیت؛ تنوع و طعم غذاها و همینطور قیمت های ارائه شده لذت ببرید.

در این فود کورت شما می توانید هر نوع غذائی را از دیم سام dim sum (نوعی غذای چینی) تا ماهی های کبابی، فست فودها، مرغ و برنج هاینانس Hainanese chicken rice، اردک کبابی، pad thai (نوعی غذای مشهور تایلندی)، نودل و انواع بشقاب های سبزیجات تهیه و نوش جان کنید. البته حتما در هنگام غذاخوردن در این محل، کمی جا برای دسرهای خوشمزه ای مانند mango sticky rice؛ shaved ice dessert, ice creams و …. نیز باقی گذاشته و خود را کاملا سیر نکنید.

سینما در مرکز خرید

به منظور تکمیل تجربه منحصر به فرد بازدید از این مرکز خرید، ترمینال 21 اقدام به طراحی یک مجموعه سینما با 8 سالن نموده است که در طبقه ششم قرار داشته و مدیریت آن بر عهده شرکت SF Cinema City است. دو سالن از مجموع هشت سالن موجود در این مجموعه دارای پرده نمایش سه بعدی هستند. به طور کلی درباره این مرکز می توان گفت که تجربه بازدید از ترمینال 21 و خرید و صرف غذا در آن؛ تجربه ای بی نظیر؛ تکرار نشدنی و بسیار دلپذیری است. این مجموعه به طور خاص برای نسل جوان تر ؛ دانشجوها و مدیران جوان می تواند جالب توجه باشد. تنوع محصولات ارائه شده در این مرکز خرید بسیار خوب و قیمت های آن نیز بسیار منصفانه هستند. این ویژگی به ویژه در زمان مقایسه قیمت های این مرکز خرید با سایر پاساژهای لوکس شهر در منطقه مرکزی سوخومویت Road بانکوک، نمود پیدا می نماید.

منبع: www.بانکوک.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 382

به "مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید