چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در پرونده محسن فروزان

به گزارش آی تی گپ، باشگاه تراکتور در پرونده شکایت محسن فروزان از سوی کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال با محکومیت روبرو شد.

چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در پرونده محسن فروزان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تعدادی از پرونده های مطروحه گفت.

آرای صادره به توضیح زیر است.

با توجه به شکایت محسن فروزان از باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 103 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پرونده شکایت سینا سلطان علیزاده از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 630 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 13 میلیون ریال و 734 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پی شکایت حسام (مجید) نامجو مطلق از باشگاه استقلال تهران، کمیته شرایط با توجه به استرداد دعوا از سوی خواستار جهت رسیدگی با تکلیفی روبرو نمی باشد.

با توجه به شکایت باشگاه ملوان بندر انزلی از باشگاه هیئت فوتبال استان البرز درباره حق آموزش زهرا معصومی، کمیته شرایط دعوای خواستار را به علت اجرا نکردن مقررات مربوط به حق آموزش در فوتبال بانوان مردود گفت.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1920

به "چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در پرونده محسن فروزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در پرونده محسن فروزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید