ما دایناسورها را می شناختیم؛ پیش از آن زمانی که تصورش را بکنید!

به گزارش آی تی گپ، اکتشافات اخیر حاکی از آن است که آفریقایی ها فسیل های دایناسورها را مدت ها قبل از وجود اصطلاح دیرینه شناسی کشف کردند.

ما دایناسورها را می شناختیم؛ پیش از آن زمانی که تصورش را بکنید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اعتبار کشف اولین استخوان های دایناسور پیش از اکتشافات اخیر به آقایان بریتانیایی برای یافته هایشان بین قرن های 17 و 19 در انگلستان می رسید؛ رابرت پلات، محقق تاریخ طبیعی انگلیسی، اولین کسی بود که استخوان دایناسور را در کتاب خود توصیف کرد.

  • ناکام ترین جنگنده های دنیا که تبدیل به آهن قراضه شدند/عکس

مطالعات اخیر اما حاکی از آن است که تاریخ دیرینه شناسی را می توان خیلی دورتر و در گذشته دنبال کر؛ شواهدی که دانشمندان اخیرا ارائه نموده اند، نشان می دهد اولین استخوان دایناسور ممکن است در 500 سال قبل از کشف رابرت پلات در آفریقا کشف شده باشد. دانشمندان کشف نموده اند که زمانی که مردم در این قاره وجود داشته اند، علاقه ای به فسیل ها در آفریقا وجود داشته است.

این کشف زیاد عجیب نیست، چراکه بشریت در آفریقا سرچشمه گرفته است. هومو ساپینس حداقل 300.000 سال است که وجود داشته است. این قاره دارای تنوع زیادی از رخنمون های سنگی است. بنابراین نه تنها احتمال کشف فسیل های دایناسورها به وسیله مردم آفریقا بالا نبوده بلکه اجتناب ناپذیر بوده است.

منبع: livescience

  • این آسانسور فضایی به جای موشک انسان را به فضا خواهد برد

  • مرموزترین خودروی تاریخ بی ام و / عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2407

به "ما دایناسورها را می شناختیم؛ پیش از آن زمانی که تصورش را بکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما دایناسورها را می شناختیم؛ پیش از آن زمانی که تصورش را بکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید