لیگ ملت های اروپا؛ فرانسه سند حذف قهرمان را آماده کرد

به گزارش آی تی گپ، تهران (پانا) - تیم های مدعی فرانسه و آلمان در هفته پنجم لیگ ملت های اروپا با برد زمین را ترک کردند اما دست فرانسه و اسپانیا از 3 امتیاز کوتاه ماند.

لیگ ملت های اروپا؛ فرانسه سند حذف قهرمان را آماده کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در سطح یک این رقابت ها با برگزاری 4 بازی از دو گروه در شهرهای لیسبون، سولنا، لایپزیش و بازل آغاز شد.

در مهم ترین بازی امشب که از گروه 3 برگزار گردید، تیم ملی پرتغال مدافع عنوان قهرمانی در نبرد صدرنشینی در جدال با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی تن به شکست یک بر صفر داد تا فرانسه برای صعود به نیمه نهایی تنها به یک امتیاز از ملاقات آخر نیاز داشته باشد و تقریبا صعودش قطعی گردد.

کانته (54) گلزن فرانسه در این بازی بود.

در بازی همزمان، سوئد در ملاقات مرگ و زندگی مقابل کرواسی به پیروزی 2 بر یک رسید و بعد از 8 سال کرواسی را شکست داد تا به بقا در سطح یک امیدوار گردد.

برای سوئد در این مسابقه کولوسوکی (36) و دنیلسون (2+45) گلزنی کردند و مدافع حریف (82) گلزنان کرواسی در این بازی بود.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های فرانسه، پرتغال، کرواسی، سوئد به ترتیب با 13، 10، 3، 3 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

از گروه 4 و در مهم ترین بازی این گروه، جدال تیم های ملی 6 امتیازی آلمان و اوکراین با پیروزی 3 بر یک آلمان تمام شد و ژرمن ها توانستند برای سومین بازی متوالی اوکراین را شکست دهند.

برای آلمان در این مسابقه ورنر (33، 64) و سانه (23) گلزنی کردند و یرمچوک (12) گلزن اوکراین در این بازی بود.

تیم ته جدولی سوئیس هم در ملاقات با اسپانیا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

برای سوئیس در این مسابقه فرولر (26) گلزنی کرد و مورنو (89) گلزن اسپانیا در این بازی بود. ضمن اینکه اسپانیا در این بازی دو بار به پنالتی رسید که هر دو ضربه را سرخیو راموس از دست داد.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های آلمان، اسپانیا، اوکراین و سوئیس به ترتیب با 9، 8، 6، 3 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1382

به "لیگ ملت های اروپا؛ فرانسه سند حذف قهرمان را آماده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا؛ فرانسه سند حذف قهرمان را آماده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید