لطف بلژیک به علی دایی!

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: رکورد علی دایی هنوز نشکسته است؛ در واقع کریستیانو رونالدو با دو گلی که در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 وارد دروازه فرانسه کرد تعداد گل های ملی اش را به عدد 109 رساند و با علی دایی برابری کرد.

لطف بلژیک به علی دایی!

به گزارش خبرنگاران، با صعود پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی و تقابل با بلژیک، بسیاری منتظر بودند تا کریستیانو رونالدو یکبار دیگر گلزنی کند و این بار به تنهایی در صدر رده بندی بهترین گلزنان ملی تاریخ بایستد. با این وجود، اما بلژیکی ها بازی را یک بر صفر بردند تا نه تنها پرتغال از گردونه رقابت های یورو 2020 کنار برود بلکه رونالدو هم نتواند تعداد گل های ملی اش را بیشتر از علی دایی کند.

به این ترتیب فعلا علی دایی و کریستیانو رونالدو هرکدام با 109 گل ملی، به صورت مشترک در صدر بهترین گلزنان تاریخ در این عرصه ایستاده اند. البته که کریستیانو فرصت خواهد داشت شهریور ماه این رکورد را بشکند و به تنهایی در صدر بایستد. پرتغال روز 10 شهریور در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف ایرلند می رود. تا آن موقع، اما دنیای فوتبال همچنان از علی دایی حرف خواهد زد و اسطوره فوتبال ایران این فرصت 2 ماهه را مدیون تیم ملی فوتبال بلژیک خواهد بود!

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1817

به "لطف بلژیک به علی دایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف بلژیک به علی دایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید