لباس های مجلسی مناسب خانم های چاق

به گزارش آی تی گپ، انتخاب مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه ممکن است برای اغلب افراد چالش برانگیز باشد.

لباس های مجلسی مناسب خانم های چاق

پیدا کردن لباس برای افرادی که قد کوتاه و وزن بالایی دارند سخت است؛ زیرا صنعت مد و فشن هزینه های محدودی را برای آن ها در نظر گرفته است و طراحی هایی که می توان گزینه مورد احتیاج خود را از بین آن ها انتخاب کرد بسیار کم تنوع است. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع لباس مجلسی مناسب افراد چاق می پردازیم.

لباس مجلسی مناسب افراد چاق

خطوط و الگوهای عمودی

مهم نیست که قد بلند یا کوتاهی دارید و وزن شما بیشتر از حد نرمال است یا نه، در هر صورت استفاده از خطوط عمودی با عرض کم، به بلندتر و باریک تر دیده شدن اندام شما یاری می نماید. با پوشیدن لباس هایی که خطوط عمودی باریک دارند چشم مخاطبان خود را فریب می دهید. البته در هنگام انتخاب لباس های مجلسی و سایر لباس های روزمره خود، به موضوع دقت داشته باشید که هر چقدر راه های عمودی به بلندتر دیده شدن شما یاری می نمایند، در مقابل راه های افقی شما را قد کوتاه تر و چاق تر نشان می دهند.

کفش های پاشنه بلند رنگ پا

بلندتر دیده شدن پاها به ظاهر قد بلند و باریک در افراد یاری می نماید. اگر دنبال لباس مجلسی برای افراد قد کوتاه هستید، باید آن را با اکسسوری های مناسب ترکیب کنید. در این بخش، کفش های پاشنه بلند رنگ پا را نباید فراموش کنید. همه ما می دانیم که پوشیدن کفش پاشنه بلند نه تنها به زیباتر دیده شدن ظاهر خانم ها یاری می نماید، بلکه قد آن ها را بلندتر نشان می دهد و این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می نماید که افراد قد کوتاه از کفش پاشنه بلند رنگ پا یاری بگیرند. اگر به این دست مطالب علاقه دارید به مطلب فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید مراجعه کنید.

هماهنگی رنگ شلوار و دامن با رنگ کفش

یکی از مشکلاتی که خانم های قد کوتاه دارند، ارتفاع کمتر پایین تنه نسبت به بالاتنه است. تکنیک های زیادی برای ایجاد این هماهنگی وجود دارد که یکی از آن ها ست کردن رنگ شلوار و دامن با رنگ کفش است. این موضوع سبب بلندتر دیده شدن پاها می گردد و به عبارتی چشم مخاطب را فریب می دهد.

خطوط مورب و خطای دید

در کنار این که خطوط عمودی می توانند شما را قدبلندتر و لاغرتر نشان دهند، هنگام انتخاب لباس مجلسی مناسب افراد قد کوتاه خطوط مورب را هم در اولویت قرار دهید. در واقع خطوط مورب با منحرف کردن چشم ها از پهنا و حجم واقعی بدن به باریک تر دیده شدن اندام یاری می نمایند و شما را لاغرتر از آنچه که هستید نشان می دهد. اگر قصد دارید قسمت خاصی از بدن خود را لاغرتر نشان دهید، باید خطوط مورب در نزدیک آن قسمت باشند.

به طور مثال اگر شانه های پهنی دارید و دوست دارید پهنای آن ها را کمتر نشان دهید، یقه های مورب برترین انتخاب برای شما خواهند بود. این مدل یقه تمرکز را به بخش میانی یقه منحرف می نماید و توجه کمتری به عرض شانه ها می گردد.

الگوهای ساعت شنی

اگر دنبال لباس مجلسی برای افراد قد کوتاه هستید، لباس های مدل A را انتخاب کنید. این مدل در قسمت کمر تنگ و در قسمت باسن گشادتر است که باعث ایجاد ظاهری شبیه به ساعت شنی می گردد. بدون شک لباس نمی تواند فرم بدن ما را تغییر دهد اما با ایجاد خطای دید به داشتن ظاهر ایده آل یاری می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با لباس مشکی مجذوب کننده ترین تیپ را بزنید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2220

به "لباس های مجلسی مناسب خانم های چاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس های مجلسی مناسب خانم های چاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید