فراخوان اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در ارومیه

به گزارش آی تی گپ، برای نخستین بار جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در ارومیه با هدف حمایت از فرهنگ غذایی به عنوان ایرانی ترین کالا، استعدادیابی آشپزی در استان، افزایش شادابی و نشاط عمومی در مردم و ترویج گردشگری غذا از 29 مرداد تا دوم شهریورماه در پارک جنگلی و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه برگزار می گردد.

فراخوان اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، اجرای مراسم آیینی، مسابقه استعدادیابی آشپزی، مسابقه انتخاب برترین مراکز عرضه غذا، اجرای کارگاه های آموزشی عمومی، علوم و فنون آشپزی و رستوران داری، عرضه غذا در غرفه های جشنواره، نمایش کالاها و محصولات ایرانی در غرفه های مختلف، اجرای کارگاه های پرسش و پاسخ در زمینه انواع غذاها توسط استادان برجسته کشور از جمله برنامه های جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی است.

از جمله مزایای شرکت در این جشنواره انتخاب استعدادهای آشپزی استان، انتخاب بهترین مراکز عرضه غذا و حضور برندگان مسابقه های استعدادیابی و مراکز عرضه غذا در جشنواره ملی و فینال مسابقات (بهمن ماه-نمایشگاه بین المللی گردشگری) خواهد بود.

این جشنواره در سه بخش مسابقه آشپزی بین خانواده ها و مسابقه حرفه ای انتخاب برترین استعدادهای آشپزی ومسابق بین مراکز تهیه و عرضه نمایندگان غذا برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت درجشنواره و مسابقه ها به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و ادارات شهرستانی میراث فرهنگی مراجعه و ثبت نام نمایند.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری به شماره تلفنهای 33489852 و33480504 تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 375

به "فراخوان اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید