عمان سکوی پرتاب صادرات خراسان رضوی است

به گزارش آی تی گپ، عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: عمان می تواند به عنوان سکوی پرتاب صادرات محصولات خراسان رضوی قرار گیرد و مناسبت های سیاسی بین این 2 کشور می تواند در این حوزه یاری دهنده باشد.

عمان سکوی پرتاب صادرات خراسان رضوی است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

علیرضا تیموری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: امنیت مالی فراوری تا در نتیجه صادرات به وجود می آید و به همین علت باید برای هر بازار حتی بالقوه نیز برنامه ریزی داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید فراوریکنندگان داخلی به فراوری جنس باکیفیت تأکید داشته باشند، گفت: با این حال هر نوع جنسی که فراوری گردد باز هم در جهان خریدارانی دارد که باید آنها را پیدا کنیم.

عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی نیز باید به فکر بازارهای صادراتی جدید باشیم و می توان گفت که عمان سکوی پرتابی است که می تواند برای رشد صادرات در خراسان رضوی بسیار مفید باشد.

تیموری تأکید کرد: مناسبت های سیاسی بین کشور ایران و کشور عمان وجود دارد می تواند در صادرات بسیار یاری دهنده بوده و علاوه بر این بازارهای مناسبی برای محصولات ایرانی نیز در آن وجود دارد.

وی اعلام کرد: امتیازاتی نیز به کشور عمان داده شده که می تواند به عنوان مقصد صادرات مجدد کالاهای ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 598

به "عمان سکوی پرتاب صادرات خراسان رضوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان سکوی پرتاب صادرات خراسان رضوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید