عبور کاربرانEMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر

به گزارش آی تی گپ، هوآوی به طور رسمی گفت تعداد کاربرانی که از جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت، یعنی به روزرسانی EMUI 10 استفاده می کنند، از مرز 50 میلیون کاربر گذشته است.

عبور کاربرانEMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام هوآوی، این مجموعه در ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود عددی حدود 10 میلیون گوشی هوشمند در بازار، از اندروید 10 مجهز به EMUI 10 ، استفاده می کنند. EMUI 10 جدیدترین بهینه سازی ها و مدرن ترین قابلیت های ساخت متخصصان هوآوی را با به روزترین نسخه اندروید یعنی Android 10 در هم آمیخته است. با گذشت زمانی کوتاه از عرضه به روزرسانی یاد شده برای گوشی های هوشمند این شرکت، گزارش های جدید از عبور کاربران آن از مرز 50 میلیون نفر خبر می دهند. به این ترتیب، رکورد قابل توجه رسیدن به تعداد 10 میلیون کاربر بعد از گذشت پنج ماه از زمان نمایش رسمی EMUI 10، به ثبت رسیده است.

EMUI 10 در ابتدا در کشور چین از تاریخ 9 آگوست عرضه شد. از قابلیت های جذاب این به روزرسانی می توان به تم تاریک و البته بهبود عملکرد، با توجه به بهینه سازی های مختلف و وجود به روزرسانی GPU Turbo 3.0 اشاره کرد که قدرت پردازش گرافیکی را تا 60 درصد بهبود می بخشد. از طرف دیگر، استفاده از قابلیتی نظیر Link Turbo باعث می شود دسترسی به چند شبکه مانند شبکه نسل چهارم (4G) و Wi-Fi با سرعت انتقال اطلاعات تا 70 درصد بالاتر، امکان پذیر شود.

EMUI 10 فاصله بین ویندوز و اندروید را تا حد زیادی از بین برده تا کاربران، امکان جابه جایی راحت از اکوسیستمی به اکوسیستم دیگر و ارتباط یکپارچه با دیگر دستگاه های الکترونیکی را داشته باشند.

از اولین گوشی های هوشمندی که در لیست دریافت به روزرسانی EMUI 10 قرار گرفتند می توان به Huawei P30، Huawei P30 Pro، Huawei Mate 20، Huawei Mate 20 Pro، Huawei Mate 20X و Huawei Mate 20 RS Porsche Design اشاره کرد. با وجود این، هوآوی لیست بلندبالایی را برای محصولاتی که به روزرسانی EMUI 10 را دریافت خواهند کرد، تدارک دیده است.

در این مجموعه، انواع و اقسام گوشی ها با تنوع بالای سخت افزاری، در دسته پرچمدار، میان رده و پایین رده خودنمایی می کنند. اگر شما نیز از محصولات نسبتاً جدید هوآوی استفاده می کنید، بهتر است سری به قسمت به روزرسانی گوشی بزنید و امکان دریافت این به روزرسانی را چک کنید.

از محصولات و خدمات هوآوی در بیش از 170 کشور جهان استفاده می شود. چندین مرکز تحقیق و توسعه در آمریکا، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین مشغول به کار هستند. هوآوی با قدمتی حدود 30 سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات، خود را موظف می داند تا آخرین پیشرفت های فناوری را به مصرف کنندگان خود در سراسر جهان ارائه کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 854

به "عبور کاربرانEMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور کاربرانEMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید