عاشوری: فکر ما 2 ماه درگیر 7 امتیاز بود، در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد

به گزارش آی تی گپ، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم ما در شرایطی واقع شده است که حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد.

عاشوری: فکر ما 2 ماه درگیر 7 امتیاز بود، در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص پیروزی تیمش برابر فجر سپاسی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بعد از تعطیلی لیگ احتیاج مبرمی به برد در این برد داشتیم و خوشبختانه با انجام یک بازی حساب شده به هدف مان رسیدیم. البته فجر هم تیم خوبی بود، ولی ما بهتر از حریف بودیم و 3 امتیاز را گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گل گهر چقدر برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شانس دارد؟ مطرح نمود: متاسفانه کسر 7 امتیاز ضربه بسیار بزرگی به تیم ما زد و فکر ما نزدیک به 2 ماه درگیر این 7 امتیاز بود و در یک بلاتکلیفی قرار داشتیم. کار در ادامه برای گل گهر سخت است، ولی همه ما انگیزه زیادی داریم که خوب نتیجه بگیریم و الان در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد. ما بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم در سرانجام لیگ اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

عاشوری در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نساجی قائمشهر توضیح داد: در نیم فصل دوم همه بازی ها سخت است. نساجی تیم خوبی است و قبل از بازی با پرسپولیس 8، 9 هفته شکست نخورده بود، قطعا بازی سختی خواهیم داشت ولی محکوم به برد هستیم. ما با تیم چهارم جدول فقط 4 امتیاز فاصله داریم و اگر چند بازی خوب نتیجه بگیریم، به بالای جدول می رسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2108

به "عاشوری: فکر ما 2 ماه درگیر 7 امتیاز بود، در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: فکر ما 2 ماه درگیر 7 امتیاز بود، در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید