تور مالزی: ظرفیت های گردشگری خوراک ایران به مالزی معرفی می گردد

به گزارش آی تی گپ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، ظرفیت های گردشگری خوراک ایران به مالزی معرفی می گردد.

تور مالزی: ظرفیت های گردشگری خوراک ایران به مالزی معرفی می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

برنامه آشپزی مشترک ایران و مالزی در حاشیه برگزاری تور آشناسازی که با همکاری معاونت گردشگری این وزارتخانه برای گروه مستندساز مالزیایی در حال برگزاری است، با حضور سرآشپز معروف مالزیایی و سرآشپز هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

این تعامل فرهنگی مشترک در حاشیه تور آشناسازی گروه مستندساز مالزیایی به منظور شناساندن ظرفیت های گردشگری خوراک و نشان دادن غنای فرهنگ غذایی ایرانی در حوزه خوراک به عنوان یکی از اهداف اصلی سفر گروه به ایران انجام گرفته است.

سرآشپز مالزیایی در این مراسم تهیه و طبخ چند نوع غذای ایرانی را در کنار گروه آشپزی هتل یاد شده تجربه کرد. این نوع تجربه مشترک در قالب هنر آشپزی ایران و مالزی در ادامه سفر گروه مستندساز به استان های اصفهان و شیراز نیز ادامه خواهد داشت.

تور آشناسازی ویژه گروه پنج نفره مستندساز مالزیایی که از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری تدارک دیده شده، از روز پنجشنبه 4 اسفند شروع شده و تا 19 همین ماه ادامه خواهد داشت. گروه مذکور تا به امروز از ظرفیت های گردشگری ورزشی، تجاری، تاریخی و فرهنگی استانهای تهران و البرز بازدید نموده و این فرایند در استانهای اصفهان و فارس نیز تداوم می یابد.

گروه مستندساز مالزیایی که به ایران سفر نموده اند، قرار است مستندی درباره ظرفیت های گردشگری ایران با موضوع گردشگری خوراک و سوغات فراوری نمایند که در شبکه تلویزیونی آسترو مالزی و چند شبکه دیگر تلویزیونی از جنوب شرق آسیا در ایام ماه مبارک رمضان پخش می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2102

به "تور مالزی: ظرفیت های گردشگری خوراک ایران به مالزی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: ظرفیت های گردشگری خوراک ایران به مالزی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید