صالحی عمران: سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه شروع خواهد شد

به گزارش آی تی گپ، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: با توجه به اعلام وزات علوم، احتمالا سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از 15 شهریور ماه شروع خواهد شد.

صالحی عمران: سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه شروع خواهد شد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به اعلام وزات علوم، احتمالا سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از 15 شهریورماه شروع خواهد شد. پیش بینی کردیم ترکیبی از آموزش های مجازی وحضوری را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بخشی از کلاس های عملی دانشجویان تشکیل شده است و بخشی تا سرانجام این ماه ادامه دارد دانشگاه فنی حرفه ای بسته به نظر ستاد کرونا کلاس های عملی را با حفظ پروتکل های بهداشتی اجرا می نماید. اگر امکان برگزاری کلاس ها با توجه به شیوع ویروس کرونا فراهم نشود، ترم ناتمام اعلام خواهد شد به طوری که در مدت زمان دیگری با انجام پرتوکل ها به برگزاری کلاس ها میپردازیم.

صالحی عمران گفت: بخشیش تشکیل شده بخشی تا سرانجام این ماه بسته به نظر ستاد کرونا عملی ها را با حفظ پروتکل های بهداشتی تاکید می کنیم اجرا می کنیم اگر نشد نیمه تمام است سرفرصتی که پروتکل های بهداشتی اجازه بدهد ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1151

به "صالحی عمران: سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه شروع خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی عمران: سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه شروع خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید