هتل مدینه الرضا مشهد و هتل پارسیس مشهد

به گزارش آی تی گپ، خبرگزاری خبرنگاران- هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است که بخاطر نزدیک ترین هتل پنج ستاره نسبت به حرم بودن یکی از موارد خاص و از نکات بسیار مثبت این هتل است که با معماری معنوی و زیبای درونی حس ارامش و زیبایی را به میهمانان القا میکند. هتل مدینه الرضا در 18 طبقه و با 288 واحد اقامتی در سال 1392 ساخته شد که با امکانات و چینش و کیفیت خوب اتاق ها رضایت میهمانان خود را جلب نموده است. این هتلامکاناتی تفریحی برای تفریح میهمانان خود فراهم نموده که شامل امکاناتی نظیر مجموعه آبی که شامل استخر و جکوزی و بعلاوه رستوران و کافی شاپ با کیفیت که در هتل وجود دارد شما را از بیرون رفتن از هتل بی احتیاج میکند و تجربهای عالی در زمان اقامت به شما خواهد داد. هتل مدینه الرضا مشهد امادهخدمت رسانی و پذیرایی از میهمانان با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل مدینه الرضا مشهد و هتل پارسیس مشهد

هتلآپارتمان صافات مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم است که در سال - تاسیس شده است. بعلاوه این هتل اپارتمان با پیاده روی 15 دقیقه ای , تا ورودی حرم مطهر دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم دارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود

این هتل واحد های با تمیز و مرتب دارد که شامل واحد هایی با ظرفیت دوتخته سه تخته چهار تخته و پنج تخته و میباشد که امکاناتی همانند، یخچال ، تلویزیون ، مبلمانو حمام اختصاصیدر این اتاق ها مهیا می باشد

هتل آپارتمان صافات مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل پارسیس مشهد یکی از هتل های با کیفیت پنج ستاره نزدیک به حرم است در سال 1395با 17 طبقه و 112 واحد اقامتی ساخته شد که به خاطر نوساز بودن هتل و نو بودن امکانات رفاهی و امکانات داخل اتاق ها نوید بخش اقامتی عالی است و موقعیت مکانی هتل که واقع در بلوار وحدت است با راحتی دسترسی به حرم و بازار های اطراف آن اقامتی خوبی برای شما رقم خواهد زد . بعلاوه هتل پارسیس مشهد با رستوران و کافی شاپ ارائه دهنده خدمات غذایی از جمله وعده غذایی و نوشیدنی سرد و گرم خدمت مسافرین و زائرین عزیز نیز میباشد و در اخر این هتل میتواند اقامتی با کیفیت و لذت بخش برای شما میهمانان عزیز می باشد و این اقامت را برای شما خاطره انگیز کند . هتل پارسیس مشهد اماده میزبانیاز شما میهمانان با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل لیان مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم است که در سال 1400 تاسیس شده است. بعلاوه این هتل اپارتمان با پیاده روی هشت دقیقه ای , تا ورودی حرم مطهر دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم دارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود

این هتل واحد های با تمیز و مرتب دارد که شامل واحد هایی با ظرفیت دوتخته سه تخته میباشد که امکاناتی همانند، یخچال ، تلویزیون ، مبلمانو حمام اختصاصیدر این اتاق ها مهیا می باشد

هتل لیان مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

هتل پردیسان مشهد یکی از برترین و قدیمی ترینهتل های پنج ستاره مشهد است که در سال 1380 با 162 واحد اقامتی در بزرگراه کلانتری افتتاح شد . بعلاوه این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به کوهسنگی ، پارک ملت، دانشگاه فردوسی و طرقبه و شاندیز دارد.

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همانند تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، صندوق امانات و حمام اختصاصیمی باشد که این اتاق ها در ظرفیت های 1 تا 3 خوابه و سوئیت های کانکت هتل با ظرفیت 4 تخته و بعلاوه سوئیت های امپریال مهیا می باشد و بعلاوه این هتل اقامتی لوکس تر را در آپارتمان های دوبلکس به شما ارائه میدهد که دارای فضای نشیمن ، ناهار خوری مجزا و آشپزخانه میباشد .

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است. بعلاوه میتوانید از صرف غذا در فضای مسقف باغ لذت ببرید . بعلاوه در هتل رستوران سنتی تعبیه شده که میتوانید غذا و نوشیدنی مد نظرتان را سفارش دهید.

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شاملاستخر و سونا ، جکوزی میشود اشاره نمود و بعلاوه سالن بدنسازی ، پارک مخصوص بازی بچه ها و در آخر سالن همایش ها و کنفرانس ها و بعلاوه سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر و بازارچه اختصاصی هم از دیگر خدمات این هتل می باشد .

هتل پردیسان مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل تبرک مشهد یکی از هتل های نوساز و لوکس مشهد مقدس می باشد که به تازگی افتتاح شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2099

به "هتل مدینه الرضا مشهد و هتل پارسیس مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مدینه الرضا مشهد و هتل پارسیس مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید