شهربازی پرطرفدار لگولند در مالزی

به گزارش آی تی گپ، شهربازی لگولند مالزی

اغلب، مردم فکر می نمایند سفر کردن با بچه ها یکی از سخت ترین کارهای دنیاست چون بهانه گیری می نمایند یا جاهایی که می روند را دوست ندارند و یا مکان های گردشگری شهر مناسب آنها نیست. اما ما امروز می خواهیم این تصور را به طور کلی به هم بزنیم! یکی از بهترین کشورهای خارجی که برای بچه ها مناسب است، کشور مالزی است. مالزی جاذبه های رنگارنگ و منحصر بفردی دارد که نه تنها برای خانواده ها جذاب است بلکه به راحتی می تواند کودکتان را سرگرم کند و خاطره ای فراموش نشدنی برایش بر جای بگذارد. اما در این کشور، جایی وجود دارد که هوادار اصلی آن بچه ها هستند. در اینجا به معرفی این جاذبه یعنی شهربازی بزرگ لگولند می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید:

شهربازی پرطرفدار لگولند در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

شهربازی لگولند

شهربازی لگولند در واقع شهربازی زنجیره ای است که در کشور مالزی هم ساخته شده است. لگولند در 330 کیلومتری شهر کوالالامپور پایتخت مالزی است و تا سنگاپور فقط 10 دقیقه فاصله دارد. نمونه این شهربازی قبلا در کشورهایی مثل آمریکا، دانمارک و انگلستان ساخته شده است. لگولند در حدود نیم قرن پیش برای اولین بار در کشور دانمارک افتتاح شد و با بقیه شهربازی های جهان یک تفاوت اساسی دارد. در این شهربازی شما با اسباب بازیهای فکری روبرو هستیید و شاید همین یکی از بزرگترین دلایل جذابیت لگولند برای بچه هاست.

این شهربازی در سال 2012 در مالزی افتتاح شد و اولین شهربازی لگولند در آسیا است.

درباره لگو

لگوها اسباب بازیهایی هستند که در حدود 120 سال پیش ساخته شدند و یکی از معدود اسباب بازیهایی هستند که علاوه بر سرگرمی باعث بالا رفتن خلاقیت بچه ها هم می شوند. با قطعات لگو می توان اشکال بسیار جالبی ساخت از خانه گرفته تا حیوان و ساختمان و… حتی می توان با آنها یک موجود جدید خلق کرد و همین باعث جذاب بودن آن می گردد. در گذشته قطعات لگو چوبی بودند اما کم کم با پیشرفت فناوری، پلاستیکی شدند.

در لگولند چه کنیم؟

بعد از اینکه وارد لگولند شوید به شما بروشورهایی داده می گردد که در آن بطور کامل درباره امکانات این شهربازی شرح داده شده است. همانطور که از اسم آن معلوم است باید اثری از لگو در این شهربازی باشد! و همین طور هم هست. در شهربازی، فروشگاه های بسیار بزرگ و کاملی وجود دارند که تمام محصولات لگویی را می فروشند.

در این شهر بازی، رستوران های بزرگی وجود دارد که توریسم حلال را رعایت می نمایند (یعنی فقط غذای حلال سرو می نمایند) و این یکی دیگر از نکات مثبت این پارک برای بچه هاست. انواع و اقسام اشکال مختلف از مکان ها، جاذبه ها، حیوانات و… در این شهربازی با لگو ساخته شده اند که از جمله می توان به تاج محل اشاره نمود که با 5992 قطعه لگو ساخته شده است!

خوبی شهربازی این است که نه فقط برای بچه ها بلکه برای خانواده ها هم سرگرم نماینده و جذاب است و می توانند بدون سر رفتن حوصله، یک روز خوب را در آن بگذرانند.

یکی از بهترین بخش های این شهربازی، پارک آبی آن است که سومین پارک آبی بزرگ موضوعی در جهان هم هست و جز جاهایی است در گردشگری در این شهربازی نباید از دست داد.

علاوه بر این در قسمتی از محوطه هتلی هم ساخته شده که معماری بسیار جالبی دارد و نمای آن از اسباب بازی لگو الهام گرفته است و برای گردشگرانی که تمایل به اقامت در این پارک داشته باشند جای فوق العاده ای است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 428

به "شهربازی پرطرفدار لگولند در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی پرطرفدار لگولند در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید