شرکت چینی نمایشگر انعطاف پذیر 18 اینچی فراوری می نماید

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمو چاینا، در ماه جاری شرکت شیائومی از موبایل Mi Mix Alpha با نمایشگری خارق العاده رونمایی کرد که از هر دو طرف تا می گردد. پس از رونمایی از موبایل معین شد شرکت های شناخته شده ای مانند BOE، سامسونگ یا ال جی نمایشگر این موبایل را نساخته است، بلکه شرکت چینی ویژن ایکس(Visionx) نمایشگر تاشو این موبایل را ساخته است.

شرکت چینی نمایشگر انعطاف پذیر 18 اینچی فراوری می نماید

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده شرکت ویژن ایکس مشغول احداث یک واحد فراوری جدید در گوانجو چین است که نمایشگرهای انعطاف پذیرAMOLED را می سازد. برای ساخت این واحد فراوریی 11.2 میلیارد یوان سرمایه گذاری شده است.

گزارش های مختلف حاکی از آن است که این واحد قابلیت های بالایی دارد و از اتکای شرکت های چینی به تهیه نمایندگان خارجی نمایشگر(مانند سامسونگ و ال جی) می کاهد. درهمین راستا واحد فراوریی مذکور قابلیت فراوری نمایشگرهای AMOLED از 6 تا 18 اینچی را دارد.

در موبایل Mi Mix Alpha از نمایشگر انعطاف پذیر 7.92 اینچی ویژن ایکس استفاده شده است. اما هنوز باید منتظر ماند تا نمایشگر انعطاف پذیر 18 اینچی آن نیز به بازار عرضه گردد.

در کل به نظر می رسد واحد فراوریی این شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نمایشگرهای انعطاف پذیر پتانسیل های بسیاری را در حوزه محصولات مصرفی الکترونیکی فراهم می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 440

به "شرکت چینی نمایشگر انعطاف پذیر 18 اینچی فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت چینی نمایشگر انعطاف پذیر 18 اینچی فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید