شبکه دولت تا سطح دهیاری های خراسان رضوی توسعه یافته است

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، حمید رضا روح بخش صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:شبکه دولت به عنوان یک شبکه ایزوله بین نهادهای دولتی، یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه دولت الکترونیک است و در حال حاضر این شبکه تا سطح کلیه ادارات شهرستانی و دهیاری های استان توسعه یافته است.

شبکه دولت تا سطح دهیاری های خراسان رضوی توسعه یافته است

وی اضافه نمود:تحقق دولت الکترونیک شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دولت که شعار هفته دولت در امسال نیز بود را به دنبال خواهد داشت ضمن اینکه راه اندازی این سرویس صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ و وقت کارکنان و ارباب رجوع ادارات در پی داشته است.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی ادامه داد:در ابتدای دولت یازدهم تعداد حدود 300 ساختمان اداری به شبکه متصل گردیده بودند که با پیگیری ها و اقدامات انجام گردیده در حال حاضر 4237 ساختمان اداری در سطح استان به این شبکه متصل می باشند.

وی گفت:در چهار سال اخیر این فرآیند با سرعت بیشتری در حال اجراست و در تمامی زیر شاخص های بین المللی توسعه دولت الکترونیکی پیشرفت های زیادی در استان داشته ایم.

روح بخش اضافه نمود:در سال گذشته حدود 6.5 میلیون مکاتبه اداری الکترونیکی بین ادارات دولتی متصل به شبکه دولت انجام گردیده است و سرویس مکاتبات الکترونیکی یکی از سرویس ها زیر ساخت شبکه دولت می باشدکه کلیه ادارات متصل به شبکه یادگردیده مکاتبات خودرا صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق این بستر تبادل می نمایند و از روش های سنتی جلوگیری گردیده است.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: توسعه دولت الکترونیک فرآیند به کارگیری گسترده فناوری اطلاعات در دستگاه های اجرایی است که باعث خواهد شد دولت کار آمدتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 75

به "شبکه دولت تا سطح دهیاری های خراسان رضوی توسعه یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه دولت تا سطح دهیاری های خراسان رضوی توسعه یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید