سیام سنتر، مرکز خریدی در بانکوک

به گزارش آی تی گپ، مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک

بانکوک از شهرهای معروفه جهان برای خرید است و انگیزه خیلی از گردشگران برای سفر به این شهر علاوه بر بازدید از جاذبه ها و امتحان غذاهای متنوع، خرید کردن هم هست. سیام سنتر(Siam center) از مراکز خرید محبوب بانکوک است که بیشتر مورد توجه افرادیه که دلشان می خواهد خیلی مد روز باشند و چیزهایی را بخرند که نمونه اش در هیچ جای دیگری پیدا نمی گردد. خبرنگاران را همراهی کنید تا کمی درباره مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک حرف بزنیم.

سیام سنتر، مرکز خریدی در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سیام سنتر درسال 1973 ساخته شد و در آن موقع یکی از اولین مراکز خرید بانکوک و اولین مجتمع خرید بانکوک بود که توانست استانداردهای مراکز خرید بین المللی را داشته باشد. مدت زمان زیادی از افتتاح این مرکز گذشته اما با بازسازی هایی که چندین بار بر رویش اجرا شده همچنان یکی از پررفت و آمد ترین مراکز بانکوک است. سیام سنتر در محبوب ترین محل خرید بانکوک یعنی در سیام واقع شده است و بین دو مرکز سیام دیسکاوری و سیام پاراگون و نزدیک ایستگاه قطار شهری است پس به راحتی می توانید از ایستگاه BTS خودتان را به اینجا برسانید. البته از این ایستگاه به مراکز خرید دیگر این ناحیه مثل MBK و سنترال ورلد هم دسترسی راحتی دارید.

این مرکز از مجموعه ای از مغازه های برند و غیر برند تشکیل شده و همه مغازه ها پراز لباس ها و اجناس آخرین مدل هستند. در آخر هفته ها و بعد از تعطیلی مدرسه این مرکز خرید پر از نوجوان های تایلندی می گردد البته آن ها بیشتر به طبقه بالا می روند چون یک فودکورت خیلی خوب در آن بالا هست. در این مرکز خرید رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد اما در طبقه بالا فودکورتی هست به اسم فود فور فان که نوجوان ها عاشق رفتن به آنجا هستند. این فودکورت خیلی زیبا دکوراسیون شده و غرفه هایی دارد که در آن ها هر نوع غذایی را که بخواهید مثل غذاهای ژاپنی، چینی، تایلندی، کره ای، ایتالیایی و دیگر غذاهای متنوع را می توانید پیدا نمایند، غذاهایی که واقعا خیلی خوشمزه درست می شوند. در طبقه اول، نمایش های تبلیغاتی اجرا می گردد که افراد زیادی برای تماشا در آنجا جمع می شوند و به همین خاطر است که آنجا بیشتر وقت ها شلوغ است. در ژانویه سال 2013 فاز جدید دیگری به سیام سنتر اضافه شد که تنوع اجناس آن را بیشتر از گذشته کرد. برای رفتن به این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب زمان دارید.

در سیام سنتر چه بخریم؟

اینجا فقط لباس ها و اجناس مد روز فروخته می گردد؛ اجناسی مثل لباس، جواهرات، ساعت یا کیف و کفش.

چرا از سیام سنتر خرید کنیم؟

این مرکز مغازه های برند و غیر برندی زیادی دارد که اجناسی را می فروشند که برخی از آن ها در مراکز خرید دیگر پیدا نمی گردد. اگر به دنبال لباس ها و اجناس برند هستید مطمئنا اینجا بهترین جایی است که برای خرید می توانید پیدا کنید البته موقعیت مکانی اینجا هم خیلی خوب هستید و اگر یک درصد نتوانستید جنس باب میلیتون را در اینجا پیدا کنید می توانید به مراکز خرید نزدیک بروید. دقیقا در روبروی این مرکز خرید، میدان سیام هست که یک مرکز تفریحیه و می توانید اوقات خوبی در آنجا داشته باشید.

منبع: thebangkokshoppingguide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 457

به "سیام سنتر، مرکز خریدی در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیام سنتر، مرکز خریدی در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید