سنهایزر از ایربادز Momentum True Wireless 2 با بهبود عملکرد باتری رونمایی کرد

به گزارش آی تی گپ، سنهایزر که یکی از معروف ترین شرکت های ساخت هدست به حساب می آید، از ایربادز جدید خود تحت عنوان Momentum True Wireless 2 رونمایی کرد.

سنهایزر از ایربادز Momentum True Wireless 2 با بهبود عملکرد باتری رونمایی کرد

از زمانی که اپل ایرپادزهای خود را رونمایی کرد، محصولات این چنینی از شهرت بالایی برخوردار شدند. این شرکت در ادامه این گجت ها را با بهره مندی از قابلیت فوق العاده کاربردی حذف نویز محیط راهی بازار کرد. با این اوصاف به نظر می رسد در این بخش سونی با ایربادز WF-1000XM3 رتبه اول را داشته باشد و بعد از آن هم ایرپادز پرو از اپل. اما شرکت آلمانی سنهایزر که یکی از برترین تولیدکنندگان هدست نیز به شمار می رود تصمیم گرفت از نسل دوم ایربادز Momentum True Wireless با طول عمر بیشتر باتری و همچنین قابلیت حذف نویز محیط رونمایی کند تا از این طریق بتواند با محصولات معروف شرکت های رقیب رقابت کند!

Momentum True Wireless 2 از درایورهای دینامیکی 7 میلی متری برخوردار است که کیفیت صدای خارق العاده ای را به همراه بیس قوی به ارمغان می آورد. حتی نسخه اول این ایربادز نیز بررسی کنندگان را با کیفیت کم نظیر خود به وجد آورده بود و خوشبختانه به نظر می رسد سنهایزر راستا رو به رشدی را با عرضه این گجت جدید دنبال کرد؛ خصوصا اینکه می بینیم قابلیت حذف محیطی نیز به آن ها افزوده شده! حتی قابلیت تنظیم صدا با اپلیکیشن مخصوص موبایل نیز برای این ایربادز در نظر گرفته شده تا هر کاربری متناسب با سلیقه خود آن را تغییر دهد.

همانند رقبا، این محصول نیز به کاربر امکان شنیدن صدای محیطی را از طریق قابلیتی تحت عنوان Transparent Hearing می دهد تا در صورت لزوم آن را فعال کنید. این مسئله باعث می شود هنگامی که در حال انجام فعالیتی هستید و ایربادز درون گوش شما قرار گرفته است، بدون اینکه نیاز باشد آن را بردارید، صدای محیط را بشنوید. نکته جالبی که در مورد Momentum True Wireless 2 وجود دارد این است که حتی اگر بخواهید آن را برای شنیدن صدای محیط از درون گوش خود خارج کنید، موسیقی متوقف شده و بعد از قرار گیری مجدد ایربادز درون گوش ادامه پیدا می کند!

یکی دیگر از بهبودی هایی که در Momentum True Wireless 2 به نسبت نسل قبل وجود دارد، افزایش طول عمر باتری است که می تواند اکنون تا 7 ساعت موسیقی را بدون مشکل برایتان به اجرا درآورد و به همراه کیس شارژ نیز این عدد به 28 ساعت می رسد و این واقعا شگفت انگیز است! البته اگر از قابلیت حذف نویز محیطی استفاده کنید مسلما نباید انتظار چنین عملکردی از باتری را داشته باشید چون با فعال بودن این ویژگی ایربادز مصرف بیشتری خواهد داشت.

در مورد قابلیت های دیگر این ایربادز هم باید به پشتیبانی آن از بلوتوث نسخه 5.1، پشتیبانی از کدک های صوتی AAC (مخفف عبارت Advanced Audio Codings، به معنای رمزگذاری پیشرفته صوتی، فرمتی از فایل های صوتی است که حجم کم و کیفیت بالایی دارد)، پشتیبانی از استاندارد AptX و استاندارد IPX4 اشاره کرد که این محصول را در برابر نفوذ آب مقاوم می کند.

شاید تنها نقطه ضعفی که بتوان به این گجت وارد کرد، عدم پشتیبانی آن از شارژر بی سیم باشد ولی با این حال می توانید کیس آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کنید. ایربادز Momentum True Wireless 2 در رنگ مشکی و در ماه آوریل با قیمت 299 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت! نسخه سفید رنگ این ایربادز نیز کمی دیرتر روانه بازار می شود.

منبع: androidpolice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 994

به "سنهایزر از ایربادز Momentum True Wireless 2 با بهبود عملکرد باتری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنهایزر از ایربادز Momentum True Wireless 2 با بهبود عملکرد باتری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید