تور ایتالیا: سفر به ایتالیا با لیو پرواز

به گزارش آی تی گپ، این سفر لحظات شیرین زندگی برای هر دنیاگرد را می سازد و بازدید از زیباترین زیبایی های هنری دنیا را به همراه دارد.

تور ایتالیا: سفر به ایتالیا با لیو پرواز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سفر به ایتالیا امروزه مقصد بسیاری از گردشگران است. سفر به کشور چکمه که زیبایی آن مورد تحسین دنیایان است فرصتی مناسب برای بازدید از شکوه زیباترین شهرهای دنیا پدید می آورد. شهرهای رم، ونیز، فلورانس و ناپل را با هم ببینیم. پس در تور ایتالیا لیو پرواز با ما همسفر باشید برای بازدید از زیباترین شهرهای دنیا. با خبرنگاران همراه باشید تا سفر به ایتالیا با لیو پرواز را تجربه کنید.

شهر رم

تور رم لیو پرواز فرصتی است برای تماشای خرابه های باستانی، شاهکارهای رنسانس، معماری مدرن که همه در میان 7 تپه قرار دارند. هر شخصی حداقل یکبار باید به شهر رم سفر کند. رم یک شهر منحصر به فرد است. به هر کجای آن نگاه کنید، تاریخ امپراتوری روم و تاریخ دین را می بینید. بازدید از واتیکان مرکز دنیای مسیحیت که شما نمی توانید از تماشا آن غافل شوید. نتماشا مرکز تاریخی مانند نتماشا رم است.

منطقه مرکزی شهر پر از چیزهای قابل تحسین است. در اینجا ما بعلاوه می توانیم بنای تاریخی را ببینیم که کل ایتالیا را در دنیا نشان می دهد: کولوسئوم یکی از دلایل اصلی بازدید هر توریستی از رم است. کولوسئوم بنای یادبود رم و بعلاوه یکی از عجایب هفتگانه دنیا است. بازدید از پانتئون یک معبد تاریخی متعلق به سال 27 قبل از میلاد است که تقدیم به همه خدایان رومی می گردد. فواره تروی بزرگ ترین و مشهورترین آب نما در رم است که به علت زیبایی در سراسر دنیا شناخته می گردد.

شهر ونیز

در تور ونیز لیو پرواز به شهری سفر می کنید که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران ایتالیایی و خارجی محسوب می گردد. یک شهر هنری روی آب و سرشار از جزایری است که از آب بیرون آمده اند. کانال های متعددش نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. در میان معروف ترین جاذبه های شهر رم، می توان به موارد زیر اشاره نمود: Piazza San Marco، بسیار بزرگ و روشن، به خصوص در تابستان. Palazzo Ducale، مرکز زندگی سیاسی در دوره Doges و جمهوری ونیزی. گالری های آکادمیا، که آثار متعددی از نقاشی های مشهور دنیای از آثاری مانند تیتیان، تینتورتو، پیرو دلا فرانچسکا، جورجیونه و دیگر نام های درجه یک را در خود جای داده است.

سفر به میلان

در تور میلان لیو پرواز سفر به شهری سفر می کنید که می تواند غافلگیرنماینده باشد و جاذبه های آن بسیار و متنوع است.

مرکز میلان به سختی شما را بی تفاوت می گذارد؛ از شاهکار دومو آغاز می گردد و تا گالری ویتوریا امانوئل ادامه می یابد. سپس به تماشای تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی در کلیسای سانتا ماریا بپردازید. میلان مرکز مد است، عاشقان خرید در میلان امکانات بی نهایتی برای خرید لباس های شیک و مد روز دارند، تا جایی که می توانند یک کیف پول را کاملا خرج نمایند. اگر پول کافی برای خرید ندارید، میلان یک ویترین فروشی بسیار محبوب و عالی است. مفهومی انگلیسی که با ضرب المثل نگاه کن، اما لمس نکن مرتبط است.

در سرانجام به شما توصیه می کنیم سفر به ایتالیا را با تورهای انفرادی آژانس مسافرتی لیو پرواز که نماینده آژانس مسافرتی پورتوانتیکو ایتالیا در ایران است تجربه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2201

به "تور ایتالیا: سفر به ایتالیا با لیو پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: سفر به ایتالیا با لیو پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید