سفری مقرون به صرفه به دبی

به گزارش آی تی گپ، راهکارهایی برای کاهش هزینه ها در سفر به دبی

امروزه شهر دبی اصلی ترین محل توقف و تعویض پرواز برای مسافرانی است که از خطوط هوائی امارات یا الاتحاد استفاده می نمایند که البته این گروه از مسافران پرواز الاتحاد در ابوظبی توقف نموده و به سادگی قادر به آمدن به دبی هستند. با گشت زدن در این شهر، از قیمت بالای همه چیز از کرایه تاکسی گرفته تا هزینه خوردن شام یا خرید مواد اولیه شگفت زده خواهید شد. در این شرایط متوجه می شوید که شایعاتی که در این رابطه شنیده بودید درست بوده و دبی شهر گرانی محسوب می گردد. البته باید در نظر داشت که در این شهر هم مانند همه نقاط جهان (احتمالا به استثنای برمودا) راه های زیادی برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها وجود داشته و می توان با رعایت این موارد، هزینه ها را کاست. خبرنگاران در این نوشتار میخواهد تا به شما راهکارهایی برای کاهش هزینه در دبی ارائه دهد:

سفری مقرون به صرفه به دبی

غذاهای مقرون به صرفه پیدا کنید:

غذاهای مقرون به صرفه (brunch) یکی از توصیه هایی است که در دبی می تواند به کاهش هزینه های شما یاری کند. روزهای آدینه در این کشور به طور سنتی بوفه های غذا و نوشیدنی نامحدود ارائه می گردد. البته در همه جای دبی این خدمات مقرون به صرفه نبوده و در بعضی جاها باید 190 دلار پرداخت کنید. پس بهتر است پیش از پیدا کردن محل مورد نظر خود، درباره آن تحقیق کنید. برای نمونه Tenth Street با ارائه بوفه 80 دلاری گزینه مناسبی محسوب شده و Warehouse, Rock Bottom و Waxy OConners نیز از دیگر گزینه های مقرون به صرفه محسوب می شوند. یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما نیز استفاده از هدایت های افراد عضو سایت Couchsurfing است که در دبی زیاد هستند.

از مترو بهره ببرید:

اگرچه متروی دبی چندان گسترده نیست و تنها بخش هایی از مرکز شهر، منطقه ها ساحلی، فرودگاه و شهر قدیم را پوشش می دهد اما شما می توانید با پرداخت تنها 8 درهم برابر با 2 دلار با آن سفر کنید که بسیار مقرون به صرفه تر از تاکسی است. اگر هم مجبور هستید به بخشی از شهر بروید که تحت پوشش مترو نیست، بهتر است با مترو به نزدیک ترین ایستگاه به مقصدتان رفته و سپس از تاکسی بهره ببرید. به این ترتیب مبلغی معادلی 30 درهم یا 8 دلار را پس انداز خواهید کرد.

از خدمات انترتاینر(Entertainer) بهره ببرید:

انترتاینر یک مجله است که در بسیاری از نقاط دنیا از جمله دبی (و حتی مالدیو) فعالیت نموده و معمولا تخفیف های ویژه ای برای هتل ها، رستوران ها و فعالیت های گردشگری ارائه می نماید. به وسیله این مجله می توانید در بسیاری از مراکز گردشگری، رستوران ها ، کلوپ ها، پارک ها و … تخفیف های خوبی دریافت کنید. این مجله در سوپرمارکت ها و کتاب فروشی های دبی وجود داشته و بعلاوه می توانید آن را به وسیله آنلاین بخرید یا اپلیکیشن آن را که 445 درهم امارات یا 121 دلار قیمت دارد، خریداری و از خدمات ان بهره ببرید.

از خدمات گروپون (Groupon) بهره ببرید:

گروپون یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در زمینه خرده فروشی آنلاین، معامله و خرید و فروش اینترنتی فعالیت می نماید. در شهر دبی شما می توانید تخفیف های متعددی را به وسیله این شرکت دریافت کنید. برای این کار بهتر است به وب سایت این شرکت مراجعه نموده و از تخفیف های آن اطلاع پیدا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2116

به "سفری مقرون به صرفه به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری مقرون به صرفه به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید