ستاره سابق بارسلونا علیه علیرضا جهانبخش!

به گزارش آی تی گپ، ابراهیم آفلای، بازیکن پیشین تیم ملی هلند و بارسلونا که به عنوان تحلیل گر در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا نموده بود، در این برنامه گفت که دیگر آینده ای برای علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد نمی بیند.

ستاره سابق بارسلونا علیه علیرضا جهانبخش!

وینگر ملی پوش و سی ساله ایرانی فاینورد در نیمه دوم دربی شهر اسپارتا جای خود را به لئو ساوئر جوان داد که توانست یک امتیاز را برای قهرمان هلند حفظ کند. آفلای معتقد است آرنه اشلوت سرمربی فاینورد باید به انتخاب جوان خودش اعتماد کند چرا که جهانبخش دیگر نمی تواند برای او مجذوب نماینده باشد. ملی پوش سابق هلند که 53 بار پیراهن تیم ملی کشورش را پوشیده در این رابطه گفت:

دیگر هیچ کششی بین طرفین وجود ندارد.

جهانبخش دیگر جایی در فاینورد ندارد

آفلای می گوید که می داند در فاینورد چه خبر است. واضح است که فاینورد همچنان می خواهد تیمش را برای فصل نو تقویت کند. فاینورد مقابل اسپارتا با جهانبخش و پایشائو بازی را آغاز کرد، اما آفلای در خصوص جهانبخش موضع سخت گیرانه ای اتخاذ می نماید:

فکر می کنم دیگر جایی در تیم برای او وجود ندارد هرچند شاید در این لحظه گزینه های بهتری وجود نداشته باشد.

او معتقد است که اشلوت سرمربی تیم نباید پایشائو را قربانی کند بلکه باید جهانبخش را روی نیمکت بنشاند. از نظر او پایشائو هنوز می تواند به فاینورد یاری کند؛ چیزی که با یک ضربه آزاد نشان داد.

ستاره سابق تیم ملی هلند و بارسلونا اینکه فاینورد در حال حاضر در بازار جابجایی در پی جذب یک دروازه بان است را اشتباه می داند:

این غیرقابل درک است که آن ها برای جذب یک دروازه بان وارد بازار جابجایی شوند. آن ها دروازه بان های خوبی دارند پس چرا یک مشکل غیرضروری برای خودشان درست می نمایند؟ من ترجیحم این است که روی خط هافبک تمرکز نمایند. فاینورد باید یک بازیکن دونده و بعلاوه یک وینگر خوب داشته باشد، نه این که به جای آنکه دنبال دروازه بان بگردد.

علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی ایران بعد از سه فصل حضور در برایتون و فوتبال انگلیس، دو فصل پیش به فوتبال هلند بازگشت و اینبار لباس فاینورد را پوشید. آقای گل فوتبال هلند در فصل 18-2017 در فصل گذشته در 28 بازی برای این تیم 5 گل و 4 پاس گل را به نام خودش ثبت کرد.

منبع:سرخ نیوز

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2385

به "ستاره سابق بارسلونا علیه علیرضا جهانبخش!" امتیاز دهید

1 کاربر به "ستاره سابق بارسلونا علیه علیرضا جهانبخش!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق بارسلونا علیه علیرضا جهانبخش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید