ساپینتو: از هیچ تیمی نمی ترسیم؛ حتی رئال مادرید

به گزارش آی تی گپ، سرمربی استقلال می گوید مساوی در داربی پیش رو مجذوب کننده نیست و تنها هدف تیمش پیروزی است.

ساپینتو: از هیچ تیمی نمی ترسیم؛ حتی رئال مادرید

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در داربی شماره 100 مرکز در رابطه با این ملاقات اظهار کرد: عید همه مبارک باشد. داربی همواره یک مسابقه ویژه است. همواره یک بازی بزرگ برای هر دو تیم و طرفداران است. این داربی به خاطر ملاقات صدم خود بازی ویژه ای است. هر دو تیم می خواهند برنده باشند و مساوی برای هیچ کدام از تیم ها مجذوب نماینده نیست. تنها هدف ما این است که فردا برنده باشیم.

او در رابطه با مقایسه تیم ساپینتو با تیم وینفرد شفر که توانست در داربی پیروز گردد، گفت: به پیروزی امیدوارم و هدف ما هم همین است.

سرمربی استقلال درباره بیشتر شدن شانس قهرمانی این تیم در صورت پیروزی در داربی اعلام کرد: پیروز این ملاقات به قهرمانی نزدیک تر می گردد اما از الان قطعی نیست چون سپاهان صدرنشین است. سه تیم مدعی قهرمانی بازی های بسیار مهمی دارند و ما هم بازی های سختی را پیش رو داریم. به همین علت قدم به قدم پیش می رویم و برای کسب سه امتیاز می جنگیم.

او اضافه نمود: پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد. همینطور که ما خودمان حواسمان به همه بازیکنان حریف است. بازیکنان خوب و باتجربه دارند و ما هم بازیکنان خوبی داریم و در شرایط بسیار خوبی هستیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم مطرح کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با طرفدار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین مان بعد از آن ملاقات تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می دانیم دقیقا چه می خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.

او درباره پیش بینی اش از عملکرد داوری در داربی گفت: آقای حیدری داور باتجربه ای است و کارش را خوب انجام خواهد داد. خیلی جدی و با صلاحیت و شایستگی قضاوت خواهد نمود. امیدوارم داوری خوبی بدون هیچ اشتباهی انجام دهد. ما نمی خواهیم اشتباهی برای ما پیش بیاید.

سرمربی استقلال در رابطه با طلبش از باشگاه گفت: ما فقط روی بازی تمرکز داریم. از ماه های قبل روی کار خودمان و بازی بعدی مان تمرکز داشتیم. به این جور مسائل کاری نداریم. در حال حاضر این ذهنیت و رفتار ماست.

او در رابطه نوع تاکتیک تیمش در بازی با پرسپولیس اعلام کرد: ما با استراتژی که بخواهیم بازی می کنیم. حتما روی این مساله کار کردیم. همانطور که در همه بازی ها این کار را انجام می دهیم. پرسپولیس در داربی قبل مستحق تساوی نبود اما این رخ داد. برخی وقت ها روی ضربات ایستگاهی این شرایط پیش می آید. با این حال ما همواره روی حریف مان مطالعه می کنیم و روی نقاط قوت و ضعفشان کار می کنیم. امیدوارم فردا نتوانند روی ضربات ایستگاهی گلزنی نمایند.

ساپینتو اضافه نمود: ما بازی می کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می گذاریم اما از هیچ حریفی نمی ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است.

او در رابطه با شایعاتی مبنی بر این که ساپینتو اگر قهرمان نگردد از استقلال جدا می گردد، با خنده اعلام کرد: من درباره شایعات صحبت نمی کنم. فقط روی این بازی تمرکز می کنم.

سرمربی استقلال درباره حضور محدود طرفداران در استادیوم اعلام کرد: این یک اتفاق و حسرت است اما به هر حال اینگونه تصمیم گرفتند. مثل ساعت بازی که در زمان گرم تری معین شده است اما خب این تصمیم را گرفتند و ما باید احترام بگذاریم.

او در رابطه با احتمال از دست دادن امتیاز در این ملاقات و از دست دادن قهرمانی گفت: من اینگونه فکر نمی کنم. فقط به بردن فکر می کنم. اگر برای من معنی ندارد و باور دارم که می توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2336

به "ساپینتو: از هیچ تیمی نمی ترسیم؛ حتی رئال مادرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساپینتو: از هیچ تیمی نمی ترسیم؛ حتی رئال مادرید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: از هیچ تیمی نمی ترسیم؛ حتی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید