عزیزی: از اتلتیکومادرید و تاتنهام پیشنهاد داشتم، با پرسپولیس تمام نموده بودم

به گزارش آی تی گپ، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پس از جام جهانی 1998 از تیم های تاتنهام و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داشتم، اما باشگاه کلن با خروج من موافقت نکرد.

عزیزی: از اتلتیکومادرید و تاتنهام پیشنهاد داشتم، با پرسپولیس تمام نموده بودم

به گزارش، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره گل تاریخی خود به استرالیا گفت: وقتی توپ به من رسید، تصمیمم را گرفته بودم تا شوت بزنم، اما اگر بار دیگر به آن صحنه بازگردم به ابراهیم تهامی پاس می دهم. تهامی بازیکن فوق العاده ای بود که می توانست 4 یا 5 نفر را راحت دریبل کند و اینکه 14 نفر را دریبل کرد برای شوخی بود.

خداداد عزیزی اضافه کرد: پس از خاتمه جام جهانی 1998 از تاتنهام و اتلتیکومادرید پیشنهاد داشتم و پیشنهاد تیم مادریدی خیلی خوب بود، اما باشگاه کلن آلمان موافقت نکرد تا به اسپانیا بروم.

وی اعلام نمود: در میان تیم های ایرانی دوست داشتم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم و در سال های گذشته و در زمان علی پروین با او صحبت هایی کردم و با او به توافق کامل رسیدم، اما اتفاقاتی رخ داد که در این تیم بازی نکردم. با کامران منزوی نیز جلساتی را برای حضور در استقلال برگزار کردم که حضور من در آنجا نیز منتفی شد.

مهاجم ملی پوش سابق ایران اذعان کرد: البته در مسابقات آسیایی به عنوان یار کمکی در پرسپولیس بازی کردم. البته استانکو به من اعتقادی نداشت، اما با حمایت عابدینی در بعضی از بازی ها حضور داشتم.

او در خاتمه گفت: نسل بازیکنان سرعتی دیگر در فوتبال ایران وجود ندارد، اما از محمد محبی سپاهان مهدی ترابی و وریا غفوری خوشم می آید وسبک بازی آن ها را دوست دارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 885

به "عزیزی: از اتلتیکومادرید و تاتنهام پیشنهاد داشتم، با پرسپولیس تمام نموده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: از اتلتیکومادرید و تاتنهام پیشنهاد داشتم، با پرسپولیس تمام نموده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید