دومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال در دانشگاه دامغان برگزار می شود

به گزارش آی تی گپ، دومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال 10 و 11 اسفندماه با هدف هموار شدن و گسترش هر چه بیشتر فضای پژوهش و تحقیق در عرصه هنر های نمایشی و دیجیتال به همت دانشگاه دامغان برگزار می شود.

دومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال در دانشگاه دامغان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال با هدف هموار شدن و گسترش هر چه بیشتر فضای پژوهش و تحقیق در عرصه هنر های نمایشی و دیجیتال به همت دانشگاه دامغان برگزار می شود.

محور های این همایش در حوزه تئاتر شامل: نقد و تحلیل آثار نمایشی معاصر، ارتباط میان متن و اجرای نمایشی، مطالعه وجوه دیداری و شنیداری هنر نمایش، اقتباس شناسی در هنر نمایش، هنر اجرا به مثابه یک گونه نمایشی نوین، جامعه شناسی نمایش و مطالعات نظری و میان رشته ای تئاتر است.

همچنین حوزه سینما این همایش با محورهای: نقد و تحلیل آثار تلویزیونی، راهکار ها و راهبرد های نوین در عرصه تولید هنری آثار تلویزیونی، مطالعه وجوه هنری تولیدات تلویزیونی، تلویزیون و صنعت فرهنگ، تبلیغات تلویزیونی به مثابه یک گونه نمایشی، جامعه شناسی تلویزیون و تلویزیون و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

علاقمندان تا 1 اسفند مهلت دارند تا نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند. همچنین تاریخ برگزاری این همایش 10 و 11 اسفندماه است. اطلاعات بیشتر در سایت دانشگاه دامغان قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1578

به "دومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال در دانشگاه دامغان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال در دانشگاه دامغان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید