دولت یونان بار دیگر رای اعتماد گرفت

به گزارش آی تی گپ، نمایندگان مجلس یونان در 6 ماه گذشته چند بار به دولت این کشور رای اعتماد دادند.

دولت یونان بار دیگر رای اعتماد گرفت

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از آتن، نمایندگان مجلس یونان آدینه شب پس از سه روز بحث و گفتگو ، به دولت چپگرای سی ریزا رای اعتماد دادند.

دولت چپگرای سی ریزا به رهبری الکسیس چیپراس نخست وزیر یونان در این رای گیری توانست 153 رای مثبت، 45 رای مخالف و 2 رای ممتنع بدست آورد.

درحالی دولت یونان مجدداً رای اعتماد گرفته است که ظرف دو هفته آینده انتخابات برای معین نمایندگان این کشور در مجلس اتحادیه اروپا درسراسر این کشور برگزار می شوند.

دولت یونان پس از این رای گیری خاطرنشان کرد که دولت تا 6 ماه دیگر به فعالیت های خود یعنی پس از اتمام دوره چهار ساله عمر خود ادامه خواهد داد.

در همین حال نخست وزیر یونان در سخنانی خاطرنشان کرد که دولت خدمات بیشتری به مردم ارایه خواهد نمود، کاهش نسبی مالیات ها، توقف مصادره منازل افرادی که به بانک ها بدهکار هستند، افزایش نسبی حقوق و مزایای کارکنان را به علت خروج از بسته های کمکی اتحادیه اروپا و سرانجام دوران سیاست ریاضت مالی انجام خواهد داد زیرا اضافه بودجه دولت طی سال گذشته بیش از سه و نیم درصد کل بودجه کشور بوده است و به همین دلیل دولت در حال حاضر توانایی حل برخی از مسائل را که به علت سیاست ریاضت مالی بر قشر کم در آمد تحمیل شده بودند، دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 251

به "دولت یونان بار دیگر رای اعتماد گرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "دولت یونان بار دیگر رای اعتماد گرفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت یونان بار دیگر رای اعتماد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید