دوربین تلفن همراه نو هواوی سه بعدی خواهد بود؟

به گزارش آی تی گپ، بر اساس گزارش های بازار تلفن همراه، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) حق ثبت اختراع یک سیستم دوربین غیرعادی برای گوشی های هوشمند را به هواوی اعطا کرده است.

دوربین تلفن همراه نو هواوی سه بعدی خواهد بود؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گیزمودو، همانطور که در طرح های اولیه مفهومی مشاهده می شود، این گوشی دارای چند ماژول به شکل یک حلقه است که در قسمت های بالایی، چپ و راست آن اجزای نوری با سنسور های تصویر وجود دارد. همچنین دارای یک فلاش LED دوگانه در قسمت پایین است. در قسمت مرکزی حلقه یک نمایشگر رنگی گرد را داریم که عملکرد های منظره یاب را در هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری انجام می دهد.

این سیستم، اسکن سه بعدی چهره کاربر را انجام می دهد. به منظور ارزیابی ساختار پوست به طور خاص می توان اطلاعاتی در مورد شرایط منافذ، تن رنگ، قرمزی، آکنه، چین و چروک، نواحی تیره اطراف چشم و ... جمع آوری کرد. نرم افزار همراه قادر به تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده خواهد بود و توصیه هایی برای بهبود شرایط پوست صورت ارائه می دهد.

انتظار داریم این نوع دوربین ها را در نسل نو گوشی هوشمند تاشوی هواوی میت ایکس ببینیم که ممکن است در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده راه اندازی شود.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2281

به "دوربین تلفن همراه نو هواوی سه بعدی خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین تلفن همراه نو هواوی سه بعدی خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید