دلیخت تا ماه نوامبر خانه نشین خواهد بود

به گزارش آی تی گپ، مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس به مدت دو تا سه ماه دور از مستطیل سبز خواهد بود.

دلیخت تا ماه نوامبر خانه نشین خواهد بود

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، ماتیس دلیخت که در سال 2019 از ناحیه کتف دچار دررفتگی شده بود و از آن موقع مشکلاتی از این ناحیه داشت، تأیید کرد قرار است کتف خود را به دست جراحان بسپارد که با این شرایط انتظار می رود او تا ماه نوامبر به دور از میادین فوتبال باشد.

این مدافع هلندی به خاطر اینکه فصل را با یوونتوس به انتها ببرد، عمل جراحی خود را به عقب انداخته بود اما حالا با حذف بانوی پیر از مسابقات لیگ قهرمانان می تواند کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد.

بر اساس گزارش نشریه توتو اسپورت ایتالیا، این نوع عمل جراحی، دلیخت 20 ساله را در حدود 2 تا 3 ماه به دور از ترکیب یوونتوس نگه می دارد.

یکی از دلایل دیگری که این مدافع هلندی عمل جراحی خود را به تعویق انداخت، کمبود گزینه های لازم برای خط دفاعی بود چرا که جورجو کیه لینی و مریح دمیرال به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی به دور از ترکیب راه راه پوشان تورین بودند.

دمیرال که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، ریکاوری خود را به طور کامل به انتها برده است، این در حالی است که جورجو کیه لینی هم در آستانه بازگشت به شرایط بازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1209

به "دلیخت تا ماه نوامبر خانه نشین خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت تا ماه نوامبر خانه نشین خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید