دریافت ویزا آمریکا، انگلیس و کانادا با دنیز گشت آرنا

به گزارش آی تی گپ، دریافت ویزا آمریکا، انگلیس و کانادا آن هم در کمترین زمان ممکن و با اطمینان از قانونی بودن تمام مراحل، مسئله ای ست که بسیاری از مسافران با آن روبرو هستند. انتخاب شرکتی مطمئن و متبحر در ارائه خدمات این چنینی نیز همین طور. به همین خاطر هم در این مطلب از شرکت دنیز گشت آرنا برایتان می گوییم، شرکتی با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه خدمات پیکاپ ویزای آمریکا، انگلیس، کانادا و پیکاپ ویزا در آنکارا، استانبول و ... بنابراین با ما همراه باشید.

دریافت ویزا آمریکا، انگلیس و کانادا با دنیز گشت آرنا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

کمی بیشتر درباره دنیز گشت آرنا

شرکت دنیز گشت آرنا کار خود را با داشتن سابقه ای 12 ساله و با سرلوحه قرار دادن اهدافی مانند احترام به مشتری در جهت ارائه خدمات بهتر، چارترینگ پروازی مناسب در جهت افزایش امنیت خاطر مشتریان و چارترینگ هتل در جهت کاهش قیمت تمام شده خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز کرد. این شرکت این روزها به یکی از مطمئن ترین ها برای دریافت ویزا آمریکا، انگلیس و کانادا در تهران تبدیل شده. از جمله فعالیت های آن ها نیز می توان به ارائه خدمات پیکاپ ویزای آمریکا، انگلیس، کانادا و پیکاپ ویزا در آنکارا، استانبول، ایروان و دبی و با ارائه خدمات مستقیم در این راستا در سطح کشور با بهره گیری از کادر مجرب و کارآمد اشاره نمود.

بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن

هرچند که دفتر اصلی شرکت دنیز گشت آرنا در آنکارا بوده اما با راه اندازی شعبه دوم خود در تهران، توانسته تعامل سازنده و آسان تر و صدالبته سرعت پاسخگویی بالاتری در جهت جلب رضایت مشتریان و همین طور آژانس های مسافرتی را بدست آورد. از طرفی نیز شرکت دنیز گشت آرنا با داشتن نرخ مطلوب با ظرفیت بیشتر گسترش تعداد تورها و تنوع مسیرهای هوایی، با برد بیشتر و انتخاب مسیرهای پر رونق و جذاب به مقاصد اروپا، آسیا و خاور دور، همچنین کیفیت بالای ارائه خدمات، بهترین ها را در کوتاه ترین زمان ممکن برای متقاضیان فراهم نموده ست.

ازجمله فعالیت های این شرکت

- پیکاپ ویزای آمریکا، انگلیس، کانادا

- وقت سفارت آمریکا، انگلیس، کانادا

- ویزای شینگن

- تورهای مسافرتی

- رزور هتل، بیمه مسافر و ...

تخفیف ویژه اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام و…

درضمن، مشتریان و بازدیدنمایندگان گرامی آژانس دنیز گشت آرنا، می توانند از طرح تخفیف جالب و کاربردی این شرکت نیز استفاده نمایند. برای بهره مندی از این طرح تنها کافیست تا در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام عضو شوند تا از تخفیف و خدمات ویژه ای بهره مند باشند.

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، نبش 18متری مطهری، پلاک 22

تلفن: 02122361463 - 02122361464

سایت : https://denizgashtarena.com/

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 317

به "دریافت ویزا آمریکا، انگلیس و کانادا با دنیز گشت آرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت ویزا آمریکا، انگلیس و کانادا با دنیز گشت آرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید