دانشگاه خواجه نصیر میزبان هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی

به گزارش آی تی گپ، مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیری یادگیری الکترونیکی را بستری مناسب برای تحقق عدالت آموزشی دانست و گفت: سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی اول و دوم اسفندماه امسال در این دانشگاه برگزار می گردد.

دانشگاه خواجه نصیر میزبان هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی

دکتر محمدهادی زاهدی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب به بیان جزییات برگزاری سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یادهی الکترونیکی پرداخت و اضافه نمود: نقش آموزش الکترونیکی در ارتقاء سطح آگاهی و مهارت افراد جامعه بسیار موثر است به همین دلیل این نوع آموزش ها از رویکردهای اصلی کارآفرینی و مهارت افزایی این کنفرانس قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به وجه تمایز سیزدهم کنفرانس یادگیری و یادهی الکترونیکی با کنفرانس های دوره های گذشته، گفت: یکی از این تفاوت ها توجه به مسایل پیرامونی جامعه از جمله توسعه کسب و کارهای الکترونیکی (E-Business Development) می باشد به گونه ای که مشارکت بخش خصوصی و شرکت های فعال در حوزه کسب و کار دیجیتال در این کنفرانس بسیار قابل توجه می باشد و قرار است در این کنفرانس نشست های تخصصی ارتباط بین دانشگاه، جامعه و صنعت به عنوان سه ضلع مثلث پیشرفت کشور برقرار گردد.ژ

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین وجه تمایز دیگر کنفرانس فوق را توجه به تجربه افراد متخصص و خبره در حوزه آموزش دانست و اعلام کرد: در این کنفرانس علاوه بر بهره مندی از دستاوردها و آثار علمی اساتید دانشگاهی، ثبت گزارش تجربه (Experience Report) توسط افراد مجرب و متخصص فراهم شده است. گزارش تجربه نتیجه کسب تجربیات موفق و حتی تجربیات ارزنده همراه با شکست است که می تواند بعنوان نقشه راه سایرین مورد استفاده قرار گیرد.

دبیر کنفرانس سیزدهم یادگیری الکترونیکی، توسعه فناوری های دیجیتال و شبکه های اجتماعی را فرصتی برای ارتقاء سطح مهارت و آگاهی افراد جامعه دانست و با بیان این نکته که باید از این فرصت به خوبی بهره گرفته گردد به فناوری یادگیری همراه (Mobile Learning) اشاره داشت که امکان آموزش در هر زمان و در هر مکان را با دستگاه های همراه مانند تبلت و تلفن همراه فراهم می آورد.

زاهدی با اشاره به مشارکت برخی دستگاه های اجرایی در برگزاری سیزدهمین کنفرانسی ادگیری الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش و رویکرد مسئولان این وزارتخانه در حوزه هوشمند سازی مدارس و توجه به یادگیری مؤثر برای ارکان مدرسه تجلیل کرد و گفت: یادگیری الکترونیکی را بستری مناسب برای تحقق عدالت آموزشی ایجاد می نماید که در بستر آن می توان بهترین محتواهای آموزشی را برای دانش آموزان مناطق دور افتاده فراهم آورد. به گزارش خبرنگاران، سیزدهمین کنفرانس آموزش الکترونیک اول و دوم اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می گردد و پژوهشگران، اساتید و دانشجویان می توانند مقالات علمی و گزارشات تجربی خود را تا 20 دی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. آدرس سایت کنفرانس جهت اطلاعات بیشتر /https://icelet2019.kntu.ac.ir/fa می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 163

به "دانشگاه خواجه نصیر میزبان هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خواجه نصیر میزبان هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید