خبرنگاران مجیدی: باخت استقلال را به گردن می گیرم

به گزارش آی تی گپ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان سرمربی استقلال در بازی با ذوب آهن به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم به پیروزی برسم اما من مسوولیت باخت در مصاف امشب را به گردن می گیرم.

خبرنگاران مجیدی: باخت استقلال را به گردن می گیرم

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان که با نتیجه به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: استقلال خسته بود اما خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی در این مسابقه داشتیم.

وی اضافه کرد: از موقعیت هایی که در جریان بازی با ذوب آهن به دست آوردیم استفاده نکردیم تا روز بد فوتبالی را داشته باشیم.

سرمربی استقلال گفت: در حالی که چند بازیکن خود را در این مسابقه در اختیار نداشتیم، در مجموع عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم.

مجیدی شرح داد: اگر بخواهم از نکته منفی بازی استقلال در مصاف امشب حرف بزنم عدم استفاده از فرصت هایمان بود.

وی تاکید کرد: هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول به گونه ای است که با چند بازی جایگاه تیم ها در جدول تغییر پیدا می کند. بازی با پرسپولیس همیشه از حساسیت و جذابیت های فراوانی برخوردار است و امیدوارم هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند. تلاش می کنیم در بازی های آینده نتایج بهتری را به دست آوریم.

سرمربی استقلال گفت: به عنوان سرمربی استقلال در بازی با ذوب آهن به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم به پیروزی برسم اما مصدومیت چند بازیکن و محرومیت داریوش شجاعیان باعث شد با ترکیب متفاوتی بازی کنیم. من مسوولیت باخت در مصاف امشب را به گردن می گیرم.

سرمربی استقلال در پایان گفت: از هواداران استقلال بابت شکست مقابل ذوب آهن عذرخواهی می کنم و امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1742

به "خبرنگاران مجیدی: باخت استقلال را به گردن می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجیدی: باخت استقلال را به گردن می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید