خبرنگاران قانونگذاران آمریکا نسبت به سیاست ترامپ درباره کرونا هشدار دادند

به گزارش آی تی گپ، تهران- خبرنگاران- شماری از قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه در مورد مقاومت ترامپ در کاهش محدودیت ها در مراکز تجاری و احتمال بیشتر شیوع ویروس کرونا در آمریکا هشدار دادند.

خبرنگاران قانونگذاران آمریکا نسبت به سیاست ترامپ درباره کرونا هشدار دادند

به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و مواضع اخیر ترامپ در نادیده دریافت هشدارها، لیز چینی نماینده حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان و دختر دیک چینی در پیامی توییتری نوشت: اگر تمام بیمارستانهای ما درگیر بیماران شوند اما هزاران آمریکایی از جمله پزشکان و پرستاران در هر سنی زندگیشان را از دست بدهند، دیگر اقتصادی نخواهیم داشت، زیرا ما نتوانسته ایم آنچه را که برای جلوگیری از ویروس کرونا لازم باشد، انجام دهیم.

سناتور لیندسی گراهام نیز در پیامی توییتری در مورد جدی ندریافت هشدارهای شیوع ویروس کرونا توسط ترامپ نوشت: زمانی که نوبت به مبارزه با ویروس همه گیر کرونا می رسد، من تصمیمات خود را بر اساس نظر متخصصان مراقبت های بهداشتی مانند دکتر فاوسی (مدیر موسسه ملی آلرژی و عفونی آمریکا) می گیرم، نه از طریق مجاری سیاسی.

نانسی پلوسی همچنین در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: هزینه اقتصادی بسیاری از افراد آسیب دیده و بیمار، حتی بیشتر از آن است که اکنون شاهد آن هستیم.

رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت مجازی در کاخ سفید برگزار شد در مورد تعطیلی طولانی مدت کشور و قزنطینه خانگی برای کنترل ویروس کرونا هشدار داد.

ترامپ در این سخنان با ارائه دلایل خود گفت که یک کشور می تواند در صورت تعطیلی با ویرانی روبرو شود.

رییس جمهوری آمریکا افزود: شما باید تصمیم بگیرید، ما سالانه هزاران هزار نفر را در بیماری آنفلوانزا از دست می دهیم، ما کشور را تعطیل نمی کنیم.

ترامپ با استناد به آمار بالای کشته های سالانه آمریکا در تصادفات رانندگی و بیماری آنفلوانزا تاکید کرد که این آمارها موجب تعطیلی کشور نمی شود.

ترامپ تاکید کرد که من دوست دارم آمریکا را تا 15 آوریل (24 فروردین) باز نگهدارم.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1009

به "خبرنگاران قانونگذاران آمریکا نسبت به سیاست ترامپ درباره کرونا هشدار دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قانونگذاران آمریکا نسبت به سیاست ترامپ درباره کرونا هشدار دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید