حمایت کی روش از وینگادا

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم ملی کشورمان از سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال مالزی حمایت کرد.

حمایت کی روش از وینگادا

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش در گفت وگو با مجله فور فور تو مالزی در حمایت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال مالزی که در اولین بازی اش که راهنمایی این تیم را در چارچوب مسابقات مرحله انتخابی جام ملت های آسیا 2019 بر عهده داشت، تیمش 2 بر یک مغلوب لبنان شد، گفت: مالزی کشوری است که پتانسیل بالایی در فوتبالش دارد. تا کنون چندین بار به مالزی آمده ام. فوتبال مالزی احتیاج به یک تکان اساسی دارد و نلو وینگادا مناسب این کار است.

وینگادا دستیار کارلوس کی روش در دو قهرمانی تیم زیر 20 سال پرتغال در مسابقات جام جهانی جوانان بود و برای مدت کوتاهی هم دستیار وی در تیم ملی ایران بود.

کی روش در ادامه گفت: اغلب با نلو صحبت می کنم و اطمینان دارم که او کارش را در تیم ملی مالزی به خوبی انجام خواهد داد. او مربی با دانش و باتجربه ای است. وینگادا سخت در کوشش است تا باعث پیشرفت تیم ملی مالزی گردد و بازیکنانش هم از کار زیرنظر او لذت می برند.

وی ادامه داد: فوتبال مالزی احتیاج به این دست مربیان دارد که بتوانند از عهده شرایط موجود برآید و در کنارش فدراسیون فوتبال این کشور را برای آینده تغذیه کند. اولین گام مالزی، مسابقات جام ملت های آسیا است و به وینگادا گفتم که تیمت باید ابتدا در منطقه خودش، سپس در آسیا خوب باشد و تنها پس از آن است که می تواند به حضور در جام جهانی فکر کند. آینده این است.

کی روش با اشاره به اینکه رسانه ها و طرفداران مالزی باید نسبت به وینگادا شکیبا باشند و از او حمایت نمایند، تأکید کرد: نلو تازه چند روزی می گردد که کارش را با تیم ملی مالزی آغاز نموده و احتیاج به زمان دارد. او مربی خیلی خوبی در زمینه اضافه کردن بازیکنان جوان به تیمش است و با مربیان مالزیایی و کسانی که درگیر فوتبال ملی هستند، صحبت خواهد نمود. وینگادا تمامی بازیکنان را زیرنظر دارد و امیدوارم با تیم مالزی به موفقیت برسد.

سرمربی تیم ملی کشورمان صحبت های خود را اینطور جمع بندی کرد: مالزی مربی خوبی یافته است و اگر همه در کنار هم کار نمایند، روزهای خوبی در انتظار تیم ملی مالزی خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 690

به "حمایت کی روش از وینگادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کی روش از وینگادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید