تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام شهریورماه اجازه دفاع دارند

به گزارش آی تی گپ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) درباره مهلت برگزاری جلسات دفاع خاتمه نامه و رساله تمام دانشجویان این دانشگاه شرح داد.

تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام شهریورماه اجازه دفاع دارند

مهدی سیف برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره مهلت دفاع سرانجام نامه دانشجویان سنواتی گفت: خوشبختانه زمان دفاع دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در نیمسال دوم تا سرانجام شهریورماه است و ما همچون بعضی از دانشگاه ها که مهلت دفاع دانشجویان سنواتی را سرانجام تیرماه می دانند، مسئله ای نداریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: دانشجویان ما می توانند تا سرانجام شهریورماه دفاع خود را انجام دهند هرچند که در این مدت بعضی از دانشجویانی که عجله داشتند جلسات دفاعیه خود را به صورت مجازی برگزار کردند.

سیف برقی با بیان اینکه بستر الکترونیکی برگزاری جلسات دفاع به صورت رسمی در حال آماده سازی است، گفت: نرم افزاری که به این منظور درنظر گرفتیم اصطلاحا HTML می گردد و امکان ورود برای اساتید تحت وب فراهم آمده است که هم اساتید داخلی و هم خارجی در ورود و اداره جلسه مجازی مسئله ای نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1104

به "تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام شهریورماه اجازه دفاع دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام شهریورماه اجازه دفاع دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید