بازسازی صحنه هایی از قصه های مجید در اصفهان ، دانش آموزان این شهر با دوچرخه به مدرسه می فرایند (بازسازی خانه)

به گزارش آی تی گپ، یکی از مدیران شهرداری اصفهان گفت: برای دانش آموزان 12 مدرسه این شهر امکان تردد با دوچرخه فراهم شده است.

بازسازی صحنه هایی از قصه های مجید در اصفهان ، دانش آموزان این شهر با دوچرخه به مدرسه می فرایند (بازسازی خانه)

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، محمد صیرفی نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان در جلسه هماهنگی ستاد مهر، اظهار کرد: دانش آموزان در برخی از محله های این منطقه برای عزیمت به مدرسه از دوچرخه استفاده می نمایند که در این راستا جایگاه دوچرخه، اطلاع رسانی و علائم هدایت برای 12 مدرسه منتخب پیش بینی شده است.

او تاکید نمود: اولویت مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان در بحث حمل ونقل، استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی و سپس استفاده از وسایل شخصی است که در این زمینه جهت تقویت و افزایش تعداد اتوبوس در خطوط پرتراکم با شرکت واحد اتوبوسرانی هماهنگی و مذاکره شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه برخی مدارس به خط کشی، نصب سرعت گیر و علائم ترافیکی احتیاج دارد، اضافه کرد: حدود هفت مدرسه در این خصوص شناسایی شده است که تا سرانجام شهریورماه نواقص آنها با یاری آموزش وپرورش برطرف می گردد.

اصفهان به شهر دوچرخه ها معروف است. در سریال قصه های مجید ساخته کیومرث پوراحمد، سکانس های زیادی از تردد دانش آموزان این شهر با دوچرخه به مدرسه دیده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2236

به "بازسازی صحنه هایی از قصه های مجید در اصفهان ، دانش آموزان این شهر با دوچرخه به مدرسه می فرایند (بازسازی خانه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی صحنه هایی از قصه های مجید در اصفهان ، دانش آموزان این شهر با دوچرخه به مدرسه می فرایند (بازسازی خانه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید