کوشش واتس اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربران

به گزارش آی تی گپ، فارس: به گزارش انگجت، واتس اپ حدود یک ماه قبل اعلام نمود از این پس بعضی اطلاعات کاربران مانند شماره تلفن همراه را با فیس بوک به اشتراک می گذارد. اعلام این خبر به واکنش خشمگینانه بسیاری از کاربران منجر شد و آنها از مهاجرت به اپلیکیشن های رقیب و پاک کردن واتس اپ برای حفظ حریم شخصی خود خبر دادند.

کوشش واتس اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربران

واتس اپ که از این فرایند نگران شده، ابتدا به انتشار اعلامیه و بیانیه های خبری برای قانع کردن مخاطبان روی آورد. اما ظاهرا مدیران فیس بوک که مالک واتس اپ هستند، این اقدامات را کافی تشخیص نداده اند و از قابلیت نمایش شرایط واتس اپ که مشابه با خدمات استوری اینستگرام است، برای تاکید بر تعهد خود به حفظ حریم شخصی کاربران استفاده نموده اند.

این استوری ها در ابتدا به طور عمده برای کاربران واتس اپ در انگلیس و آمریکا نمایش داده می شد و با توجه به وجود صدها میلیون کاربر واتس اپ در هند در مرحله بعد این کشور را هدف گرفت. اما حالا تمامی مخاطبان مخاطب استوری های مذکور هستند.

واتس اپ هدف از انتشار استوری های مذکور را به روزرسانی اطلاعات ارائه شده به مخاطبان و مقابله با انتشار اخبار دروغ و جلوگیری از سردرگمی مخاطبان در زمینه تغییرات سیاست گذاری واتس اپ دانسته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1560

به "کوشش واتس اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش واتس اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید