تصویر لو رفته از پرچمدار سامسونگ

به گزارش آی تی گپ، گجت نیوز نوشت: یک افشاگر تصویری از قاب گلکسی S 23 اولترا سامسونگ را منتشر نموده که نشان می دهد دوربین این گوشی بزرگ تر شده و طراحی آن یک تغییر دیگر هم نموده است.

تصویر لو رفته از پرچمدار سامسونگ

گلکسی اس 23 اولترا، مورد انتظارترین گوشی اندرویدی سال 2023 خواهد بود که فقط چند هفته تا رونمایی از آن فاصله داریم. اکنون اطلاعات نوی از این محصول به بیرون درز نموده که نشانگر یکی از بزرگ ترین تغییرات پرچمدار بعدی سامسونگ است.

دوربین گلکسی S 23 اولترا بزرگ تر است

یکی از افشاگران قابل اعتماد که با نام کاربری Ice Universe فعالیت می نماید، تصاویری از قاب گلکسی S 23 اولترا سامسونگ را منتشر نموده که حاوی نکات جالب توجهی است. قاب این گوشی در سمت راست تصویر قرار گرفته، در حالی که سمت چپ هم می توانید قاب S 22 اولترا، نسل قبلی را ببینید.

در نگاه نخست متوجه خواهید شد که چینش دوربین ها در این دو نسل شبیه به یکدیگر است. اما نکته جالب اینجاست که لنز های دوربین به کار رفته در نسل نو، بزرگ تر از نسل قبلی هستند. بر اساس شایعات، این گوشی به دوربین 200 مگاپیکسلی نو سامسونگ مجهز خواهد بود.

دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP 2 که انتظار می رود روی گوشی گلکسی اس 23 اولترا قرار بگیرد، ابعاد 1/1.3 اینچی خواهد داشت و با گگرددگی دیافراگم عریض f/1.7، نور زیادی را جذب می نماید تا عکاسی با آن در شب لذت بخش تر گردد.

در مقایسه با آن گوشی اس 22 اولترا به یک دوربین 108 مگاپیکسلی با مقدار سنسور 1/1.33 اینچی و گگرددگی دیافراگم باز f/1.8 مجهز بود. این سنسور نو سامسونگ هنوز معرفی نشده است. معمولاً سنسور های دوربین سفارشی که برای گوشی های پرچمدار توسعه پیدا می نمایند، به صورت جداگانه معرفی نمی شوند؛ بنابراین برای تحلیل و آنالیز این سنسور باید تا زمان رونمایی از پرچمدار نو سامسونگ منتظر بمانیم.

یکی دیگر از تغییرات جزئی، ولی مفیدی که می توان روی پرچمدار سامسونگ دید، جابجایی جزئی دکمه های پاور و ولوم صدا است. این دکمه ها در جایی قرار گرفته اند که دسترسی به آن ها برای کاربر خیلی سخت نباشد. شاید این تغییر کوچکی باشد، اما نشان می دهد که سامسونگ اهمیت روی ریزترین نکات گوشی های پرچمدارش هم دقت می نماید و با انجام همین تغییرات کوچک، باعث تجربه کاربری بهتر آن ها خواهد شد.

سامسونگ یکم فوریه (12 بهمن ماه) از گوشی های سری Galaxy S 23 خودش رونمایی می نماید. در آن روز بیشتر با پرچمدار قدرتمند نو سامسونگ آشنا خواهیم شد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2294

به "تصویر لو رفته از پرچمدار سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر لو رفته از پرچمدار سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید