تصاویر تازه گلکسی بادز 3 شباهت به ایرپاد پرو را تایید می نمایند

به گزارش آی تی گپ، سامسونگ به زودی از هدفون گلکسی بادز 3 رونمایی می نماید که نه تنها خود هدفون به ایرپاد پرو اپل شباهت دارد، بلکه اپل برای کیس این هدفون هم تصمیم گرفته از زبان طراحی مشابه ایرپاد پرو استفاده کند. به طور تعیین، سامسونگ به جای بهره گیری از طراحی مشابه نسل های قبلی که فاقد ساقه بود، حالا این شرکت برای گلکسی بادز 3 به بهره گیری از طراحی مبتنی بر ساقه روی آورده است.

تصاویر تازه گلکسی بادز 3 شباهت به ایرپاد پرو را تایید می نمایند

همانطور که احتمالا می دانید، در بازار هدفون ها بسیاری از مدل ها از طراحی مبتنی بر ساقه استفاده می نمایند و گلکسی بادز 3 دیگر طراحی خاص نسل های قبلی خود را از دست می دهد. در این میان، یکی از افشاگران کره ای تصویری از کیس این هدفون در سایت فروشگاهی Coupang را منتشر نموده که طراحی کیس گلکسی بادز 3 را فاش می نماید. این کیس، طراحی تقریبا مربعی نسل های گذشته را کنار گذاشته و به شکل مستطیلی با درپوش شفاف تبدیل شده است که به کاربر امکان مشاهده ایربادها را می دهد. ساقه هر ایرباد داخل کیس قرار می گیرد و درپوش به صورت افقی باز می گردد تا ایربادها نمایان شوند.

این طراحی بسیار متفاوت از چیزی است که سامسونگ قبلاً استفاده می کرد، اما در عین حال آشنا به نظر می رسد. علت آن شباهت بسیار زیاد این کیس به ایرپاد پرو اپل است. شکل کیس و مقدار درپوش تقریباً یکسان است، البته با رنگ متفاوت و درپوش شفاف که همانطور که گفته شد، مورد جدیدی برای سامسونگ به شمار میرود.

اینکه سامسونگ بعد از سال ها ارائه طراحی های منحصر به فرد برای هدفون های خود حالا به الگوبرداری از اپل روی آورده، نکته جالبی محسوب می گردد. باید ببینیم گلکسی بادز 3 با چه قیمتی راهی بازار می گردد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1403 بروزرسانی: 1 تیر 1403 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2414

به "تصاویر تازه گلکسی بادز 3 شباهت به ایرپاد پرو را تایید می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تازه گلکسی بادز 3 شباهت به ایرپاد پرو را تایید می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید