تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمر

به گزارش آی تی گپ، عضو فراکسیون هلال احمر مجلس گفت: برای رسیدگی به محورهای مشخص شده تحقیق و تفحص از هلال احمر، کمیته مخصوصی تشکیل می شود.

تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمر

محمد حسین قربانی عضو فراکسیون هلال احمر مجلس در گفت وگو با خبرنگار درباره طرح تحقیق و تفحص از هلال احمر، اظهار کرد: نمایندگان مجلس به طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر رأی مثبت دادند.

او ادامه داد: بر اساس قوانین مجلس برای رسیدگی به تحقیق و تفحص از هلال احمر، کمیته و کمیسیون مخصوصی تشکیل می شود تا درباره محورهای مورد بحث تحقیق و تفحص تصمیم گیری لازم صورت بگیرد.

عضو فراکسیون هلال احمر مجلس با بیان اینکه مسائل پیچیده ای در رابطه با تحقیق و تفحص وجود دارد، گفت: باتوجه به اینکه در پایان دوره مجلس به سر می بریم، تحقیق و تفحص باید به سرعت انجام شود و محورهای مورد وصول سریعا پیگیری شود.

قربانی با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص، بیان نمود: بررسی سفرهای خارجی به لحاظ ضرورت و هزینه های آنها، درآمدها و هزینه های کمک های مردمی، بررسی کارایی اقدامات پیشگیرانه و آموزش های همگانی، بررسی نحوه خرید های اجرا شده توسط جمعیت هلال احمر، بررسی شرایط انبارهای جمعیت هلال احمر، عملکرد بیمارستان دبی و بررسی شرکت های سرمایه گذاری هلال احمر از جمله محورهای تحقیق و تفحص است.

او با اشاره به استعفای علی اصغر پیوندی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه رئیس جمعیت استعفا داده است و با استعفای او موافقت شده است، باید رئیس جمهور از میان دو کاندید مشخص شده، یک نفر را به عنوان رئیس جمعیت انتخاب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 776

به "تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید