تجربه خرید از فروشگاه زنجیره ای با واقعیت مجازی

فروشگاه زنجیره ای مشهور والمارت می خواهد تجربه خرید از فروشگاه های خود را به واسطه فناوری واقعیت مجازی برای مشتریان خود فراهم کند.

تجربه خرید از فروشگاه زنجیره ای با واقعیت مجازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، گویا شرکت والمارت(Walmart) که بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای در دنیا است، در مورد فناوری واقعیت مجازی(VR) جدی است و پروژه بعدی آن می تواند تجربه خرید مجازی را ممکن کند.

بلومبرگ گزارش داد که این شرکت برای دو پتنت ثبت اختراع نموده است که یک اتاق واقعیت مجازی را نشان می دهد که مشتریان می توانند از طریق هدست های واقعیت مجازی از فروشگاه بازدید و خرید نمایند.

ایده این است که مشتریان بتوانند تجربه خرید سنتی را با یک خرید جدید در قالب یک فروشگاه واقعیت مجازی و انتخاب اقلام از قفسه های مجازی که بعدا برای آنها ارسال می گردد، عوض نمایند.

والمارت در ماه فوریه از یک استارتاپ واقعیت مجازی کمک گرفت تا ایده خود را واقعیت ببخشد و در ماه ژوئن یک تور خرید مجازی را راه اندازی کرد.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند در فروشگاه واقعیت مجازی حرکت نمایند، دهها محصول مورد احتیاج خود را بیابند و اگر بخواهند راجع به یک محصول اطلاعات بیشتری کسب نمایند و به صفحه راهنمای محصول دسترسی پیدا نمایند.

والمارت با هدف ایجاد تجربه جدید خرید برای مشتریان خود، آغاز به اجرای تعدادی از خدمات و فناوری ها نموده است که بسیاری از مردم از آنها به عنوان راه های جایگزین برای خرید استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجربه خرید از فروشگاه زنجیره ای با واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با تجربه خرید از فروشگاه زنجیره ای با واقعیت مجازی

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید