بیانیه مجلس برای تقدیر از تیم ملی والیبال

به گزارش آی تی گپ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها را تبریک گفتند.

بیانیه مجلس برای تقدیر از تیم ملی والیبال

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها را تبریک گفتند.

در این بیانیه که توسط محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، آمده است: تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در صدر جدول لیگ ملت های والیبال نهاده شد و موجبات خرسندی و غرور ملت را رقم زد.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: نمایش زیبای والیبال والیبالیست ها همراه با پیروزی مقتدرانه در رویارویی با تیم های صاحب نام دنیا، نمادی از ارزش و اعتبار ایران عزیز اسلامی را در عرصه ورزش دنیا رقم زده که شایسته تقدیر است.

این بیانیه می افزاید: این موفقیت ها که در سایه همدلی، کار تیمی و حمایت مردم شرافتمند کشور جمهوری اسلامی ایران به دست آمده ستایش می کنیم و امیدواریم در استمرار پیروزی های خیره کننده تیم ملی والیبال با سربلندی بتواند در آینده جواز حضور در المپیک را هم به دست آورده و ابزار خرسندی هرچه بیشتر ملت فرهیخته کشور جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازد.

تیم ملی والیبال ایران عصر روز گذشته (یکشنبه) در آخرین ملاقات از هفته سوم لیگ ملت های والیبال که صدرنشین این لیگ را تعیین می کرد با نتیجه سه بر صفر روسیه را شکست داد و در صدر جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال باقی ماند.

بلندقامتان ایران در انتها ملاقاتهای خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال با کسب 8 پیروزی و 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستادند. آنها در هفته سوم این مسابقه ها در ارومیه مقابل تیم های کانادا، لهستان و روسیه به فزونی دست یافتند و شگفتی ساز این پیکارها لقب گرفتند.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 679

به "بیانیه مجلس برای تقدیر از تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مجلس برای تقدیر از تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید