بوناچیچ: نفت آمده که با ما بجنگد، قرار نیست بازی راحتی داشته باشیم

به گزارش آی تی گپ، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نفت مسجدسلیمان را نیز کاملاً بررسی نموده ایم و این تیم هم مهاجمان بسیار خوبی دارد و تقریباً پا به پای ما در جدول حرکت می نماید و آمده که با ما بجنگد.

بوناچیچ: نفت آمده که با ما بجنگد، قرار نیست بازی راحتی داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، لوکا بوناچیچ درباره ملاقات فردای تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: در بازی فردا محکوم به برد و کسب هر 3 امتیاز هستیم.

وی اضافه نمود: در 3 بازی اخیر نمایش بسیار خوبی داشتیم ولی متأسفانه از نظر نتیجه هیچ چیز عایدمان نشد. باید همه اینها را فراموش کنیم و فردا تنها به فکر پیروزی بر حریف باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به حضور منظمی و شاهوردی در اردوی تیم ملی جوانان و محرومیت هادی محمدی به علت اخراج در ملاقات قبلی، درباره سایر غایبان تیمش ادامه داد: هم بازیکن کرونایی داشتیم و هم بازیکنان مصدوم که دلایل مختلفی دارد. البته هر بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم سایر بازیکنان باید آماده باشند، در زمین کوشش نمایند و بازی خوبی در زمین به نمایش بگذارند.

بوناچیچ گفت: باور داریم که بازیکنانی که قرار است فردا بازی نمایند می توانند جایگزین های مناسبی برای بازیکنان غایب باشند و از پس وظایف خود برخواهند آمد.

وی درباره شناخت خود از تیم نفت مسجدسلیمان توضیح داد: نه تنها تیم نفت مسجدسلیمان بلکه تمام حریفان قبلی را نیز بررسی نموده بودیم اما متأسفانه با وجود اینکه بررسیهای خوبی داشتیم اتفاقاتی در زمین مسابقه افتاد و نتایجی رقم خورد که تطابقی با کوشش ما نداشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه نمود: نفت مسجدسلیمان را نیز کاملاً بررسی نموده ایم و این تیم هم مهاجمان بسیار خوبی دارد و تقریباً پا به پای ما در جدول حرکت می نماید و آمده که با ما بجنگد. قرار نیست بازی راحتی داشته باشیم. به رقیب خود احترام می گذاریم اما تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد برد و کسب هر 3 امتیاز ملاقات فردا است.

بوناچیچ توضیح داد: ایمان دارم که فردا خوش شانسی و بخت هم به ما رو می نماید و برخلاف گذشته که کوشش هایی که انجام دادیم جواب نداد، این بار کوشش، خواست و انگیزه تیم جواب دهد و به موفقیت برسیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1248

به "بوناچیچ: نفت آمده که با ما بجنگد، قرار نیست بازی راحتی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوناچیچ: نفت آمده که با ما بجنگد، قرار نیست بازی راحتی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید