در پی تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به منطقه ها مخابراتی هستیم

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران صبح امروز به همراه مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، دکتر فرقانی معاون توسعه منابع انسانی و مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در جریان سفری یک روزه وارد ارومیه در آذربایجان غربی شدند.

در پی تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به منطقه ها مخابراتی هستیم

دکتر محمودزاده در تشریح دلایل و اهداف دیگر سفرهای استانی اظهار کرد: آنالیز شرایط تحقق شاخص ها، ملاقات چهره به چهره با مدیران و ثبت نظرات آن ها برای تصمیم گیری های کلان در شرکت مخابرات ایران است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از سیاست های آینده ما در شرکت مخابرات ایران این است که موانع مدیریتی و بروکراسی غیر ضروری اداری را در منطقه ها پیروز مخابراتی کاهش یابد.

دکتر محمودزاده بعلاوه ادامه داد: هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نظر دارد که با توجه به پتانسیل های منطقه ها مخابراتی بعضی از اختیارات مدیریتی را به آن ها تفویض نمایند.

وی اجرای این تصمیم را منوط به توانایی های منطقه ها مخابراتی دانست و تاکید نمود: یکی دیگر از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل منطقه ها مخابراتی به همین دلیل است.

او گفت: استعدادهای نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران پراکنده است و ما در پی آن هستیم از همه این استعدادها به طور کارآمد استفاده گردد و این طور نباشد که این افراد و نظرات و تصمیماتشان نادیده گرفته گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران بعلاوه از آنالیز دقیق عملکرد منطقه ها مخابراتی در قالب داشبوردهای مدیریتی اطلاع داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه با ابراز خشنودی از نگاه سازنده دولت تازه و وزیر ارتباطات در مورد دغدغه های صنعت مخابرات و شرکت مخابرات ایران از کوشش برای همکاری حداکثری فی مابین شرکت مخابرات ایران با دولت اطلاع داد.

وی گفت: امیدواریم این همدلی و همراهی به رشد و بالندگی فراگیر ارتباطات در کشور منتهی گردد.

در ابتدای این نشست هم نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن خیرمقدم به هیئت مدیران عالی رتبه شرکت مخابرات ایران گزارشی از شرایط مخابرات منطقه آذربایجان غربی را در مورد شاخص ها و چالش های حوزه های مختلف ارائه کرد.

در خلال این گزارش دکتر محمود زاده و مهندس یافتیان نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود و تحقق شاخص های مخابراتی مخابرات منطقه آذربایجان غربی بیان داشتند.

بعلاوه در این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تمام مدیران ادارات شهرستانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی و بعلاوه مدیران ستادی به گفت و گو پرداخت.

کوشش حداکثری در جهت برطرف حقوق قانونی ایثارگران

هیئت مدیران عالی شرکت مخابرات ایران در خاتمه این سفر یک روزه در جریان دو ملاقات جداگانه با جمعی از بازنشستگان و ایثارگران مخابرات منطقه آذربایجان غربی ملاقات کردند و به نقطه نظرات و مطالبات ایثارگران گوش فرا دادند و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هم در این خصوص گفت کوشش حداکثری در جهت برطرف حقوق قانونی ایثارگران در دستور کار هیئت مدیره شرکت است.

وی بعلاوه گفت: تکریم ایثارگران از سیاست های قطعی و وظیفه تمام مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران است.

بازنشستگان سرمایه های بی بدیل شرکت مخابرات ایران

در ادامه این سفر استانی، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با نماینده کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی هم ملاقات کرد.

نماینده کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی در ملاقات با دکتر محمودزاده دغدغه های کانون بازنشستگان مخابرات این منطقه را تشریح کرد.

در این ملاقاتهای صمیمی، دکتر محمودزاده بازنشستگان را سرمایه های بی بدیل شرکت مخابرات ایران دانست و اسم کرد: راهکارهای عملیاتی متعددی در جهت برطرف مسائل این قشر ارزشمند ارائه و در حال نهایی شدن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1889

به "در پی تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به منطقه ها مخابراتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به منطقه ها مخابراتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید