بعضی ها درباره حوادث اخیر خفه خون گرفته اند ؛ خفه خون یعنی ... ، سفرهای خارجی در شهرداری تهران شفاف سازی گردد

به گزارش آی تی گپ، رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پاکبان برای نظافت در شب، لباس مناسب ندارند، گفت: پیمانکاران شهرداری از بچه ها برای جمع آوری زباله استفاده می نمایند.

بعضی ها درباره حوادث اخیر خفه خون گرفته اند ؛ خفه خون یعنی ... ، سفرهای خارجی در شهرداری تهران شفاف سازی گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی اقراریان در زمان تذکر خود در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: در اغتشاشات اخیر خیلی از افراد بیانیه دادند، اما بعضی سیاسیون بر اساس قاعده ای که دنبال می نمایند، هر جا به نیروهای انقلابی ظلم می گردد، خفه خون می گیرند.

او با بیان اینکه خفه خون گرفتن یعنی ساکت شدن، سکوت کردن و دم نزدن، گفت: رسانه های اصلاح طلب مواضع شان برای جنایات اخیر چه بوده است، خفه خون گرفته اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: کسانی که در برابر این جنایات سکوت می نمایند باید در برابر ملت ایران جوابگو باشند.

اقراریان هم چنین به تذکر دیگری پرداخت و با اشاره به اینکه رسماً از بچه ها برای جمع آوری زباله از سوی پیمانکاران شهرداری استفاده می گردد، گفت: اگر شهردار تهران این موضوع را نمی بیند، بیاید او را برده و به آن نشان دهیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پاکبان برای نظافت در شب، لباس مناسب ندارند، گفت: چرا نمک گیر پیمانکار هستید که نتوانید برای این موضوعات به پیمانکاران تذکر بدهید.

لوازم بازی بچه ها در بوستان ها فرسوده است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید به فکر نشاط بچه ها باشید، گفت: بسیاری از لوازم بازی بچه ها در بوستان ها فرسوده شده است.

او خطاب به مدیرانی شهرداری تهران گفت: سفر خارجی که زیاد می روید، در این سفرها به پارک ها هم سر بزنید و شرایط آن را ببینید.

اقراریان در ادامه ابراز امیدواری کرد که سفرهای خارجی شهرداری تهران نیز شفاف سازی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2251

به "بعضی ها درباره حوادث اخیر خفه خون گرفته اند ؛ خفه خون یعنی ... ، سفرهای خارجی در شهرداری تهران شفاف سازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی ها درباره حوادث اخیر خفه خون گرفته اند ؛ خفه خون یعنی ... ، سفرهای خارجی در شهرداری تهران شفاف سازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید