برای حذف محدودیت ها زود است، در هر ساعتش 6 بار تهویه هوا در محیط های بسته لازم است

به گزارش آی تی گپ، خبرگزاری خبرنگاران- دکتر عاطفه عابدینی، رئیس کارگروه درمان ستاد ملی کرونا در برنامه گفتگوی اجتماعی گفت: وقتی نگرانی از آغاز موج ششم داریم برای اتخاذ تصمیماتی در جهت لغو محدودیت ها، برداشتن فاصله اجتماعی، بازگشایی ها و.. زود است.

برای حذف محدودیت ها زود است، در هر ساعتش 6 بار تهویه هوا در محیط های بسته لازم است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وی اضافه نمود: با توجه به درصد واکسیناسیون و اندازه ایمنی که واکسن ها ایجاد می نمایند و اینکه هنوز هم رعایت پروتکل ها می تواند مانع انتقال ویروس باشد، پس داشتن محدودیت ها در چنین شرایطی منطقی است.

عابدینی با تاکید بر اینکه بیشترین احتمال انتقال ویروس کرونا در محیط های بسته است و در محیط های بسته که سیستم تهویه وجود ندارد باید در هر ساعت 6 بار تهویه هوا صورت گیرد اظهار کرد: برداشته شدن فاصله گذاری های اجتماعی در حمل و نقل عمومی و مسافرگیری تا ظرفیت 80 درصد موجب انتقال شدید ویروس و افزایش بیماری می گردد.

وی در رادیو مصاحبه با بیان اینکه اجرای قرنطینه هوشمند از برنامه های در دست اجرای ستاد کرونا برای جایگزینی منع ترددهاست، گفت: اجرایی شدن این طرح بستگی به رفتار پیک کرونا در بعضی از شهر هایی که اکنون شاهد آن هستیم، می باشد و اگر این پیک افزایش یابد و درصد واکسیناسیون افزایش نداشته باشد شاید این روش قرنطینه هوشمند هم مناسب اجرا نباشد.

رئیس کارگروه درمان ستاد ملی کرونا توضیح داد: قانع کردن سازی مردم برای انجام واکسیناسیون، آموزش شیوه نامه ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از مواردی است که باید رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1993

به "برای حذف محدودیت ها زود است، در هر ساعتش 6 بار تهویه هوا در محیط های بسته لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حذف محدودیت ها زود است، در هر ساعتش 6 بار تهویه هوا در محیط های بسته لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید