بازی The Expanse با اقتباس از مجموعه سریالی معرفی گردید

به گزارش آی تی گپ، استودیوی تل تیل گیمز (Telltale Games) در چند سال گذشته فراز و نشیب های زیادی را طی نموده است. این سازنده که در این سال ها سکوت اختیار نموده بود، بالاخره با معرفی بازی The Expanse: A Telltale Series از یکی از پروژه ی نو خود پرده برداشت. این بازی با همکاری استودیوی دک ناین ساخته خواهد شد.

بازی The Expanse با اقتباس از مجموعه سریالی معرفی گردید

اکسپنس که در جریان مراسم گیم اواردز 2021 به وسیله تریلری معرفی گردید، پیش درآمدی بر مجموعه ای تلویزیونی با همین نام است که از آمازون پرایم پخش می گردد. بازی کامینا درامر با صداپیشگی کارا گی را به عنوان شخصیت اصلی خواهد داشت. درامر که یکی از شخصیت های مهم سریال است، رهبری گروهی را در بازی برعهده دارد. بازیکنان باید کمربند بیرونی را در پی غنیمتی کاوش نمایند و در عین حال تصمیم های سختی بگیرند که سرنوشت خدمه و چیزهای دیگر را مشخص می نماید.

جیمی اوتیلی، مدیرعامل تل تیل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

استودیو بیان نموده که بازیکنان به عنوان درامر، باید با مجموعه ای از شخصیت ها در سفینه فضایی آرتمیس کار نمایند، در مقابل شورش قرار بگیرند، مکان فراتر از کمربند بیرونی منظومه شمسی را کشف نمایند و تصمیمات سختی بگیرند. با این حال هواداران تل تیل احتمالا این موضوع را می دانند و نسبت به آن علاقه نشان خواهند داد. جف لیچفورد، مدیر اجرایی دک ناین گفت:

کار با IP خارق العاده ای مانند The Expanse هم دلهره آور و هم هیجان انگیز است. ما می خواستیم شخصیت و داستانی را انتخاب کنیم که قبلا گفته نشده بود. شخصیتی که بازیکنان بتوانند روی آن تأثیر بگذارند، اما برای هواداران هم به کتاب ها و سریال ها وفادار باشد. همکاری با استودیوی تل تیل به ما این امکان را می دهد تا در حالی که برای روایت برترین داستان ممکن کوشش می کنیم، ایده ها را آنالیز کنیم و از دیدگاه های متفاوتی که هر شرکت به ژانر ماجراجویی دارد، به آن ها نزدیک شویم.

طبق گفته استودیو، بازی در مراحل ابتدایی توسعه است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. بازی برای رایانه های شخصی و کنسول ها در دست توسعه است و احتمال می رود که یک بازی میان نسلی باشد. لازم به ذکر است که اکسپنس، اولین آی پی تازه استودیو پس از تعطیلی آن در سال 2018 محسوب می گردد. از طرفی نسخه دوم The Wolf Among Us هم در دست توسعه است. با توجه به همکاری استودیوی سازنده سری Life is Strange باید دید که اثر تازه تل تیل می تواند شکوه سابق را به این استودیو بازگرداند یا خیر.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2028

به "بازی The Expanse با اقتباس از مجموعه سریالی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Expanse با اقتباس از مجموعه سریالی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید